فرماندار شهرستان شهریار گفت: خبرنگاران به عنوان قشری که ابعاد و زوایای هر موضوعی را با ذائقه‌های گوناگون رصد می‌نمایند علاوه بر نقد مسائل و ارائه راه حل، خطوط قرمز نظام را رعایت نمایند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  محمد رضا یوسفی فرماندار شهرستان شهریار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، امروز (پنجشنبه)برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول بیش از سه دهه از فعالیت‌ بنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از اینکه بپرسند و ما پاسخ دهیم استقبال کرده ایم.
 
وی در ادامه افزود: خبرنگاران به عنوان قشری که موضوعات را از ابعاد و زوایای گوناگون رصد میکنند علاوه بر نقد مسائل نسبت به ارائه راه‌حل و پیشنهادات سازنده همت گمارند و در عین حال نسبت به حفظ حرمت و خطوط قرمز نظام(رهبری و قانون اساسی) دقت نظر لازم را لحاظ نمایند.
 
یوسفی در ادامه عنوان کرد: آزادی بیان، حقوق شهروندی همگی دارای تعاریف و مصادیق خاص خود هستند و همواره این امر را مد نظر قرار دهیم که در بیان انتقادات و واقعیات به گونه‌ای عمل نشود که دشمن کف و سوت بزند و البته این صحبت به آن معنا نیست که حقوق انسان‌ها نادیده گرفته شود.
 
*خبرنگاران مشاوران زبده و کارآمدی برای مسئولان به شمار می‌روند
 
علی اکبر سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار در ادامه این مراسم ضمن تشکر از حسن توجه فرماندار نسبت به اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در سطح شهرستان اظهار داشت: اصحاب رسانه حلقه وصل دولت و ملت هستند و همواره نگاه مطلوب  و مثبتی به دولت و نظام داشته اند.
 
وی در ادامه با اشاره به انتقادات دلسوزانه خبرنگاران به فرماندار پیشین و ورود برخی دلخوری ها تصریح کرد: انتقاد پذیری در کنار ارائه پیشنهادات سازنده و موثر می‌تواند در توسعه شهرستان مثمر ثمر واقع شود و در واقع امر خبرنگاران بهترین مشاوران در حوزه های گوناگون اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای مسئولان به شمار می‌روند.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شهرستان به بحث و تبادل نظر در خصوص برخی مشکلات و موضوعات با فرماندار جدید‌الورود شهریار پرداختند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مشاور ، خبرنگار ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار