عالیه نصیف یکی از نمایندگان پارلمان عراق نیروی هوایی آمریکا را به نقض قوانین بین‌المللی از طریق پرتاب عمدی جعبه‌ها و بسته‌های حمایتی در میان گروه تروریستی داعش متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "روسیاالیوم"؛ عالیه نصیف یکی از نمایندگان پارلمان عراق نیروی هوایی آمریکا را به نقض قوانین بین المللی از طریق پرتاب عمدی جعبه‌ها و بسته‌های حمایتی در میان گروه تروریستی داعش متهم کرد و خواستاراعلام اعتراض به شورای امنیت شد.

نصیف گفت: اقدام هواپیماهای آمریکایی به پرواز بر فراز آسمان عراق و مشخصا مناطق تحت
سیطره داعش و پرتاب متوالی جعبه ها و بسته های حمایتی برای آنان را دیگر نمی توانیم اقدامی سهوی قلمداد کنیم؛ بلکه آن اقدامی عمدی و ناقض قوانین بین المللی می باشد.

نصیف با تاکید براینکه جامعه بین الملل با این اقدام آمریکایی ها را که حیات بخش گروه تروریستی داعش است را محکوم نماید افزود: ما به خوبی می دانیم که امروز سازمان ملل به بازیچه در دستان آمریکا مبدل شده است.

عالیه نصیف در ادامه از دولت و وزارت خارجه عراق خواست تا مراتب اعتراض خود در خصوص این رفتار آمریکا را به سازمان ملل و شورای امنیت اعلام دارند.

گفتنی است که افکار عمومی جهان نیز به صورت واضح خواستار محکومیت این اقدامات آمریکا که موجب طولانی شدن مدت جنگ در عراق و سوریه میگردد، شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار