قلعه نویی برای جذب یک مدافع برای استقلال برنامه ریزی کرده بود اما این اقدام در نهایت نیز انجام نشد و استقلال بدون رسیدن به هدفش فصل را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای مسوول تیم استقلال برای فصل نقل و انتقالات اقدامات لازم را انجام دادند اما این در حالی است که در نهایت استقلال بدون جذب بازیکن اصلی خود فصل را شروع می کند.

گفتنی است این تیم پس از مشکلاتی که در خط دفاعی داشت و یک نیم فصل را بدون ایجاد شرایط خوب در خط دفاعی سپری کرد اما در نیم فصل نیز مشکلات استقلال ادامه دارد زیرا تیم بدون بازیکن جدید نیم فصل را شروع می کند.

شایان ذکر است استقلالیها به دستور قلعه نویی قرار بود یک بازیکن در خط دفاعی را جذب کنند زیرا تیم به حضور یک مدافع نیازمند است اما این اتفاق رخ نداد و قلعه نویی در جذب بازیکن مورد نظر خود ناکام ماند اما این در حالی است که تیم مهاجم و دروازه بان جذب کرده است.

گفته می شود سرمربی استقلال اعتقاد داشت که تیم زمانی به موفقیت دست پیدا می کند که در تمام پستها به اندازه نیاز نیرو داشته باشد زیرا ضعف در هر پستی تیم را با مشکل مواجه می کند و این موضوع باعث شده است که وی به عدم جذب بازیکن جدید در خط دفاعی معترض شود.

شنیده می شود وی به مسوولان این موضوع را اعلام کرده است اما مسوولان معتقدند که شرایط برای حضور یک مدافع در تیم فراهم نشدو این مسئله به دلیل کم کاری مسوولان نبوده و نیست.
برچسب ها: قلعه نویی ، نیم فصل ، مدافع ، ضعف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار