یک روزنامه نگار صهیونیست گفت : آمریکایی ها نشان دادند بردگان ما هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی "مفکره الاسلام" گزارش داد: کارشناسان و رسانه های اسراییلی در خصوص شکست قطعنامه پایان اشغالگری در شورای امنیت سازمان ملل مواضع مختلفی اتخاذ کردند.

"رونین بولاک" کارشناس مسایل سیاسی در رادیو عبری زبان «ریشت بیت» گفت: مسوولان و مقامات اسراییل هیچگاه تهدیدات تشکیلات خودگردان را جدی نمی گیرند زیرا می دانند شخصیت محمود عباس و کیفیت رهبری او اجازه تغییر قواعد بازی با اسراییل را نمی دهد.
 
بولاک به نقل از یکی از مسوولان بلندپایه دایره مطالعات شعبه اطلاعات ارتش اسراییل گفت: محمود عباس در تعامل با اسراییل بسیار محتاطانه عمل می کند زیرا بیم دارد که به سرنوشت یاسر عرفات دچار شود.

برخی از روزنامه های اسراییل هم نوشتند: وتوی آمریکا، نتانیاهو را به افراط گرایی بیشتر ترغیب می کند.

«نیر برعام» روزنامه نگار اسراییلی هم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آمریکایی ها اثبات کردند که بردگان ما هستند. آیا از این به بعد می توان در مورد فشار آمریکا بر اسراییل سخن گفت؟

در همین حال برخی از منابع اسراییلی اعلام کردند که تشکیلات خودگردان به اسراییل اطمینان خاطر داده است که شکست قطعنامه در شورای امنیت باعث متوقف شدن همکاریهای امنیتی این تشکیلات با اسراییل نمی شود.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار