رئیس شورای عالی استان‌ها نقش بزرگ شوراها را در نبود تصمیم گیری نهایی توسط هیئت رئیسه شورا دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استان‌ها که در دوازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها به عنوان چهارمین رئیس شوراها به مدت یکسال انتخاب شد در جمع خبرنگاران بیان داشت: عملکرد شوراها دردوازده‌سال گذشته روتین بوده و تنها یک برنامه در دوازده سال گذشته که به نظر می‌رسید تصمیم گیری از سوی اعضا نبوده و یک بخش غیر شورایی درباره  ‌شوراها تصمیم می‌گرفتند در صورتی که باید هیئت رئیسه تصمیم نهایی را بگیرد.

وی در خصوص اینکه نقش مضاعفی در شورای عالی استان‌ها بود بیان داشت: تصمیم گیری های نهایی توسط هیئت رئیسه شوراها نبوده و متاسفانه بیشتر تصمیم گیری‌ها توسط دبیرخانه گرفته می‌شد که این نقص بزرگی در شورای عالی استان‌ها بوده است.

بصیری پور اظهار داشت: با توجه به این مشکلات تصمیم گرفته‌ام در دوره چهارم شورای عالی استان‌ها به عنوان کاندید انتخاب شوم چرا که بنده سه دوره عضو شورا هم بوده‌ام و بیشترین رای را هم در شوراهای شهر داشته‌ام.

نماینده خراسان رضوی و رئیس جدید شورای عالی استان‌ها درباره ضیافت شب گذشته نوبخت معاون برنامه ریزی و مدیریت رئیس جمهور اذعان داشت: زمانی که رئیس جمهور سفر استانی به خراسان داشتند از وی درخواست کردیم که با اعضای شورا جلسه‌ای داشته باشند و رئیس جمهور مسئولیت برگزاری این جلسه را به آقای نوبخت واگذار کردند و همچنین مقرر شد در هر استان معاون رئیس جمهور و اعضای شورای شهر جلسه‌ای داشته باشند.

وی یادآور شد: یک جلسه کشوری با اعضای شورای عالی استان‌ها تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم در این خصوص با نوبخت انجام شد که در نهایت شب گذشته با حضور بیش از 100 نفر این جلسه برگزار و چمران و دیگر اعضای شورای عالی استان‌ها حضور داشتند.

بصیری‌پور در خصوص این جلسه گفت: این جلسه سه ساعت به طول انجامید که حدود 30 نفر از نمایندگان استان‌های مختلف سراسر کشور در این جلسه مشکلات خود را مطرح و عنوان کردند.

وی یادآور شد: بنده به عنوان مدیر جلسه حضور داشتم و نهایتا در این جلسه با آقای نوبخت تصمیم گرفتیم که سه ماه دیگر جلسه‌ای با اعضای شورای عالی استانها تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا هستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، مسئولیت ، عملکرد ، نوبخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار