مدیرکمیته امداد مریوان از کمک 3 میلیارد و 25 میلیون و 765 هزار ریالی حامیان به ایتام زیرپوشش امداد در مریوان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، علی شهابی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان از کمک 3 میلیارد و  25 میلیون و 765 هزار ریالی حامیان به ایتام زیرپوشش امداد در مریوان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: یک خیر مریوانی که نخواست نامش فاش شود در یک اقدام خیرخواهانه 800 میلیون ریال را برای احداث مسکن یک یتیم مددجو و نیازمند در این شهرستان اهدا کرد.

به گفته وی، رفع مشکلات نیازمندان و تلاش در راستای توانمندسازی آنها به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل نهاد انقلابی کمیته امداد که همزمان با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفته به صورت ویژه در استان و شهرستان‌های مختلف آن دنبال می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد به ویژه در شهرستان‌های مرزی همچون مریوان که به دلایل مختلفی تعداد قابل توجهی نیازمند و مددجوی زیرپوشش دارد قطعا نیازمند مشارکت افراد خیر و نوع‌دوست به عنوان بازوی توانمند این نهاد انقلابی است.

شهابی افزود: به همین منظور توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان یکی از اولویت‌های کمیته امداد در قابل طرح‌ها و برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی جذب حامی برای ایتام و ایجاد انگیزه برای ورود حامیان به رفع مشکلات ایتام نقش بسزایی در ایجاد بسترهای توانمندسازی ایتام داشته است، گفت: کمک هزینه معیشتی، تحصیلی، جهیزیه و ساخت مسکن برای ایتام از جمله حوزه‌هایی است که حامیان با مدیریت کمیته امداد ورود و خوشبختانه تاثیر بسزایی در رفع مشکلات ایتام و توانمندسازی آنان داشته است.

وی از ماه ربیع‌الاول به ویژه هفته وحدت به عنوان یک ظرفیت ارزشمند در راستای جذب کمک‌های خیرین برای نیازمندان و ایتام زیرپوشش این نهاد نام برد و گفت: کمک‌های انسان دوستانه افراد خیر در این ماه پر خیر و برکت که مولود حضرت محمد مصطفی (ص) است و خداوند نعمت‌های بی‌شمار در آن نازل فرموده  به عنوان رسالتی مهم از سوی این نهاد در این شهرستان دنبال می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان تصریح کرد: در آغازین روزهای این ماه عظیم‌الشان و هفته وحدت و به شکرانه مولود پیامبر اسلام یک خیر مریوانی در یک اقدام خداپسندانه مبلغ 800 میلیون ریال را برای خرید واحد مسکن  یک خانواده بی‌سرپرست مددجویی امداد اهدا کرد.

شهابی با بیان اینکه در حال حاضر 532 یتیم بی‌سرپرست زیرپوشش خدمات این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: یک‌هزار 423  نفر از این تعداد یتیم حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 3 میلیارد و 25 میلیون و 765 هزار ریال از سوی این حامیان به ایتام زیرپوشش امداد کمک‌های نقدی و غیره نقدی صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان در پایان از حمایت‌ها بسیار خوب مردم خیر این شهرستان در کمک به نیازمندان زیرپوشش امداد تقدیر و خواستار مشارکت بیش از پیش آنان در برنامه‌های این نهاد شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: خیرین ، ایتام ، مریوان ، مددجو ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد
۰۸:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۶
سلام بنده بعلت تصادف متهم به پرداخت ۲۰ملیون دیه شدم و ندارمباوقراره سر برج برم زندان انسانهای خیردرخاست کمک دارم با تشکر محمد