معاون سیاسی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد از رتبه قابل قبول شهرستان ملارد در برگزرای جلسات و کمیسیونها در بین 16 شهرستان استان تهران خبر داد.

 مجتبی شاه‌قلیان معاون سیاسی، اجتماعی،‌امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمر و منظم فرمانداری اظهار داشت: عزم ما بر این است که جلسات در چارچوب شرح وظایف و در جهت پیشبرد برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه استحفاظی مجموعه مذکور پیگیری شود و جلسات شورای تامین و زیرمجموعه‌های آن نیز همچون کمیسیونهای کارگری دانشجویی و ... در همین راستا برگزاری شده و می‌شود.

وی در ادامه افزود: ملارد در این عرصه (برگزاری کمیسیونها و کمیته‌های مربوط به شهرستان) در بین 16 شهرستان استان تهران در زمره پنج شهرستان برتر قرار دارد و در برخی حوزه‌ها نیز رتبه اول و دوم را دارا است.

مجتبی شاه‌قلیان خاطر نشان کرد: معاون سیاسی، امنیتی انتظامی و اجتماعی فرمانداری ملارد همانطور که از نام آن هویداست پیگیری مسائل و حوزه‌های مرتبط با شهرستان را در عرصه امنیتی انتظامی سیاسی اجتماعی و فرهنگی دنبال می‌کند و در چارچوب و غالب ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در کنار اقدامات مدیریتی و ابتکاری امور مربوط را پیگیری و تصمیم‌گیریهای متقضی لازم را اتخاذ می‌کند و نهایت تلاش خویش را در حد توان به منظور تامین رضایتمندی شهروندان شریف ملارد و تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ملارد ، جلسات ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار