در این قسمت از مستند اندیشه‌های سیاه، نظر رزمندگان درباره آزادسازی سلیمان بیک و آمرلی و اظهار امیدواری درباره آزادسازی موصل مطرح شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مستند "اندیشه‌های سیاه" که از شبکه 2 سیما پخش شد، فرمودند: آن حرکتی که علیه داعش انجام گرفت و کمر داعش شکست، کار آمریکا نبود و همه این‌ها از سوی عراق، نیروهای مردمی و ارتش این کشور انجام شد که آموخته‌اند چگونه با داعش مبارزه کنند و ضربه‌های جدی وارد کردند.
 
**آمریکا به دنبال بهانه‌جویی
 
ایشان افزودند: آمریکا می‌خواهد بهانه‌ای پیدا کند که همان طور که در پاکستان با وجود دولت و ارتشی قوی اقداماتی را انجام می‌دهد در عراق و سوریه هم همین اقدامات را تکرار کند که اگر این کار را انجام دهد همان مشکلاتی که در ده سال گذشته با آن مواجه بودند به وجود می‌آید.
 
**سلیمان بیک و آمرلی را آزاد کردیم
 
در ادامه مستند "اندیشه‌های سیاه"، یک رزمنده مبارز با تروریست‌های تکفیری گفت: سلیمان‌بیک و آمرلی را آزاد کردیم و قهرمان‌های بزرگی از جمله "ابوشرار" را از دست دادیم.
 
دیگر رزمنده مبارزه با تروریست‌های داعش اظهار داشت: آن چه خواستیم را به دست آوردیم و درست است که عزیزانی را از دست دادیم و این اشک‌ها برای آن عزیزان است.
 
** تا آخرین قطره خون خود می‌گوییم یا حسین
 
رزمنده دیگر مبارزه با تروریست‌های تکفیری عنوان کرد: احساس ما توصیف‌ناپذیر است و ما با فتوای مرجعیت به جنگ داعش آمدیم و تا آخرین قطره خون خود می‌گوییم یا حسین.
 
** سلیمان بیک را دژ داعش می‌گفتند

 
دیگر مجاهد مبارزه با تروریست‌های بعثی تکفیری داعش اظهار داشت: خدا را شکر که حصر آمرلی را شکستیم و سلیمان بیک را آزاد کردیم که سلیمان بیک را دژ داعش می‌گفتند.
 
** از العظیم تا طوزخورماتو را آزاد کردیم / همه مناطق تابع دیاله آزاد شد

 
وی افزود: دو منطقه فلوجه و سلیمان بیک که دو ناحیه مهم در تأمین تروریست‌ها بودند را پاک‌سازی و از العظیم تا طوزخورماتو را آزاد کردیم و این‌ها همه به برکت خون شهدا بوده که توانستیم همه مناطق تابع دیاله را آزاد کنیم.
 
دیگر رزمنده مبارزه با تروریست‌های داعش گفت: با این عملیات تقریباً سه چهارم خاک عراق آزاد شد و باقی مناطق عراق نیز آزاد می‌شود و امنیت به راه کرکوک بغداد بازگشت به و به زودی به سمت موصل پیش می‌رویم.
 
**پیش به سوی آزادسازی موصل
 
در ادامه این مستند یکی دیگر از مجاهدین مبارزه با تروریست‌های تکفیری ادامه داد: ما العظیم، انجاله و آمرلی را آزاد کردیم و تا آزادسازی موصل و ترد داعش به مسیر خود ادامه می‌دهیم و پیش روی می‌کنیم.
 
در پایان این مستند یکی دیگر از رزمندگان مبارزه با تروریست‌های تکفیری خاطرنشان کرد: ما سلیمان بیک و آمرلی را آزاد کردیم و ما مجاهدین رو به موصل پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار