عصر امروز در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ، ازعملکرد سازمان صدا و سیما در حوزه اقامه نماز قدردانی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در اجلاس سراسری نماز كه در 26 شهر استان خوزستان و با حضور 1500 عضو فعال نماز در حال برگزاری است، هیات داوران ستاد افامه نماز كشور، عملكرد اقامه نماز سازمان صدا و سیما را در سال 1392 شایسته تقدیر دانست و با اعطای سپاس نامه از این سازمان قدردانی كرد.

در این مراسم كه با قرائت پیام مقام معظم رهبری آغاز به كار كرد، رییس ستاد اقامه نماز كشور گفت: با تبیین جایگاه نماز از دیدگاه قرآن و روایات رسیده باید جایگاه نماز را در جامعه برجسته كرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی امروزدر بیست و سومین اجلاس نماز و تعالی فرهنگی كه در تالار امام رضای شهرك نفت اهواز برگزار شد اظهار كرد: خداوند بالاترین درجات را در نماز قرار داده و از همه عبادات نیز برتر و افضل شمرده شده است.

وی گفت: بهترین راه جلوگیری از فساد و فحشا براساس قرآن ، پناه بردن به نماز و اقامه نماز است.

رییس ستاد اقامه نماز كشور با بیان اینكه باید نماز را در جامعه بویژه در مدارس جد گرفت و به آن پرداخت اظهار كرد: صداو سیما در این خصوص می تواند نقش برجسته ای در تبیین و ترویج نماز داشته باشد.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینكه هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب در اقامه و فرهنگ نماز فاصله داریم گفت : كارهای خوبی در دانشگاه و مدارس انجام شده كه قابل تقدیر است اما كافی نیست و باید بیشتر پرداخته شود.

وی به نقش اجرایی اجلاسیه های نماز در گسترش فرهنگ نماز در جامعه اشاره كرد و افزود: این اجلاسیه ها می تواند در تعالیم و احیای فرهنگ نماز در جامعه بسیار موثر باشد اما باید به وظایف خود در زمینه دعوت به نماز و اقامه نماز تلاش كنیم.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینكه 95 درصد از جبهه رفته ها اهل مساجد بودند، خاطرنشان كرد: حقیقت نماز و اقامه آن می تواند كشور را در همه ابعاد به جلو رهنمون سازد و مشكلات جامعه را به حداقل برساند.

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار