مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: مادر شهید رمضان‌پور یک ساعت آب از چاه موتور روستای محمدآباد بردسکن را وقف امور قرآنی این روستا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌ گنابادی‌نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به ثبت موقوفات قرآنی و مذهبی در استان خراسان رضوی اظهار کرد: مادر شهید رمضانپور یک ساعت آب از چاه موتور روستای محمدآباد بردسکن را وقف امور قرانی این روستا کرد.

وی تصریح کرد: واقف خیراندیش خیرالنسا شنوایی مادر شهید رمضانپور یک ساعت آب از چاه موتور شماره یک واقع در روستای محمدآباد به ارزش 150 میلیون ریال را وقف امور قرآنی این روستا کرد.

حجت‌الاسلام گنابادنژاد با اشاره به ثبت موقوفات قرآنی دیگر در استان خراسان رضوی تصریح کرد: بی‌بی فخری ابریشمی و محمدعاشوری نیم ساعت آب از چاه موتور شماره دو روستای محمدآباد را با ارزش 70 میلیون ریال وقف موقوفات قرآنی کردند.

وی با اشاره به ثبت موقوفات مذهبی در استان خراسان رضوی بیان کرد: و رشد مرحوم حاج سبحان و مرحوم تاج خانم عاشوری یک قطعه زمین به ارزش 250 میلیون ریال را وقف احداث حسینیه و زینبیه در روستای محمدآباد بردسکن کردند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نه وقف به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در بردسکن ثبت شده که سه وقف از این موقوفات در هفته وقف انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت ، موقوفات ، قرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار