اعضای تیم استقلال و برخی از مسوولان تیم علیه یکی از مسوولان تیم موضع گرفتند اما در این خصوص دعوت به سکوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسوولان تیم استقلال در خصوص جذب بازیکنان جدید با مشکلات بسیار زیادی روبرو شدند زیرا اعضای قدیمی و جدید این تیم به برخی از مسوولان و روابطشان معترض هستند.

گفتنی است اعلام شده است که برخی بازیکنان تیم استقلال از جویباری دلخور هستند و مدعی شدند که اوضاع برای آنها به قدری نامناسب بوده که ناچار شدند این تیم را ترک کنند و عطای استقلال را به لقایش ببخشند.

شایان ذکر است استقلالی‌ها مدتی را بدون جویباری در باشگاه مشغول کار شدند اما بازهم این مقام مسوول وارد تیم شدو در حال حاضر نیز در خصوص وی بحثهایی مطرح شده است که اعتراض شدید بازیکنان را در پی داشته است.

گفته می شود وی در ابتدا به برخی بازیکنان تیم برای عقد قرار داد قولهایی را می دهد که این نفرات با تیم قراردادامضا کنند اما این اتفاق در پایان فصل برای اعضای تیم مشکل ساز می شود زیرا مسوولان به وعده های اعلام شده عمل نمی کنند و این موضوع مسائل بسیاری را به همراه دارد.

شنیده می شود برخی مسوولان تیم نیز در این خصوص اظهار نظر کردند و مسوولان تیم نیز بحثهایی را مطرح کردند که با واکنش دیگر اعضای تیم مواجه شده است زیرا مقامان مسوول تیم مدعی هستند استقلالیها نباید در این مورد حاشیه سازی کنند و باید از حواشی دوری کنند تا تیم متضرر نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار