نایب رئیس تیراندازی بانوان گفت: با توجه به شرایط فدراسیون و تیم های ملی تصمیم ندارم با فدراسیون قطع همکاری کنم.

مرضیه اکبرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: خبرهای مربوط به رفتنم از فدراسیون تیراندازی صحت ندارد و این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که فدراسیون و تیم های ملی دارند صلاح نمی‌دانم در این زمان حساس این اتفاق بیفتد الان همه باید کمک کنیم تا تیم‌های ملی حضوری موفق در مسابقات داشته باشند.

اکبرآبادی تاکید کرد: در حال حاضر من به عنوان رئیس بانوان تیراندازی فعالیت خواهم کرد و خبرها در رابطه با کنار رفتنم شایعه است.

وی افزود: در حال حاضر مشغله عمده فدراسیون مسأله تهیه فشنگ برای تیم‌ها است که وزارتخانه باید اعتبارات کافی در اختیار فدراسیون قرار دهد.

اکبرآبادی در خصوص انتخاب مربیان تیم‌های ملی گفت: بحث اعتباری در این مسأله بسیار مهم است با توجه به پیشرفت بچه‌ها باید سعی کنیم که مربیان توانمند، مناسب با نیاز تیم‌های ملی انتخاب کنیم که این کار مستلزم صرف هزینه‌های بسیاری است.

وی عنوان کرد: مسأله کمبود بودجه دیگر یک موضوع تکراری و عادی شده و با وجود درخواست‌های مکرر مسئولان توجهی به افزایش اعتبار نمی‌شود.

اکبرآبادی افزود: با توجه به اینکه تیراندازی یک رشته کم طرفدار نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی است حامی‌های مالی کمتر جذب آن می‌شود ولی ما همه تلاشمان را برای همکاری بیشتر با رسانه‌ها و حامی‌های مالی می‌کنیم.

وی افزود: ما امسال نسبت به سال های گذشته نیاز به همکاری بیشتر نهادها و رسانه‌های ورزشی داریم امیدواریم که وزارتخانه و کمیته ملی المپیک شرایط فدراسیون را در نظر بگیرد و همکاری بیشتری با ما کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع انتخاب مربیان تیم ملی همچنان مطرح است و درحوزه‌های بیرونی اقدامات لازم صورت گرفته امیدوارم هر چه سریعتر این موضوع سر و سامان پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار