پخش انیمیشن سینمایی «شهر گوهران» از شبکه پویا

انیمیشن سینمایی «شهر گوهران» امشب ساعت 20 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ انیمیشن سینمایی «شهر گوهران» به کارگردانی مجید شاکری و تهیه کنندگی مرکز صبا تولید شده است.

شاکری در خصوص ویژگی بارز این مجموعه یاد آور شد: ورود به دنیای شیرین و پر راز و رمز افسانه ها و بهره گیری از فضای فانتزی همیشه مورد توجه و علاقه مخاطبین کودک و نوجوان و حتی بزرگسال بوده است.

وی اظهار داشت: در این اثر ما شاهد تلاش کودکی باهوش ، کنجکاو و جستجوگر بنام آریو هستیم که در لابلای رازها و رمزها ، در مقابل خطرات و نیروهای پلیدی که سعی دارند تا او را از پیگیری اهداف خود باز دارند قرار میگیرد و با عزمی راسخ و با همکاری دوستان خود تلاش مینماید تا به هدف خود نائل شود.

وی مسئولیت بازتولید افسانه های اصیل ایرانی را جزء وظائف انیمیشن سازان داخلی دانست و افزود: متاسفانه علیرغم وجود منابع بسیار غنی داستانی در حوزه افسانه‌ها در کشور، تعدد آثار درخور تاملی که با تکنیک جذاب انیمیشن ساخته شده اند انگشت شمار و اندک است.

کارگردان «شهر گوهران» نگارش فیلنامه این پروژه را محصول تلاش نویسندگان خوش ذوق و توانمند این عرصه معرفی کرده و در توضیح داستان اصلی این انیمیشن به ریشه های افسانه ای آن پرداخته است.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متضی عالی پور
۲۱:۱۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
بسیار زیباست
آخرین اخبار