ویژه برنامه «قرار جمعه» به مناسبت آغاز امام حضرت ولی عصر(عج)

به مناسبت آغاز امامت عصر حضرت ولی عصر(عج) و یکساله شدن برنامه قرار جمعه، ویژه برنامه قرار جمعه صبح روز 12 دی با حضور کارشناسان مذهبی از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، دوستداران امام زمان(عج) هرساله در سالروز آغاز امامت آن حضرت با دلی آکنده از فراغ مولایشان، دست به دعا برداشته و ظهور آن موعود آخر زمان را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایند. برنامه قرار جمعه در جشن هزار و صدوهفتاد و ششمین سال امامت حضرت مهدی(عج) روز12دی ساعت 8:20 با پخش ویژه برنامه ای، مهمان خانه های بینندگان خواهد بود.
 
به‌گفته تهیه کننده قرار جمعه، در ویژه برنامه این هفته، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی توکلیان و خانم دکتر مریم حاجی عبدالباقی بعنوان کارشناسان مذهبی حضور دارند و پیرامون آغاز امامت حضرت حجت با بینندگان گفتگو می کنند.
 
بگفته علی سوادکوهی، اجرای برنامه توسط گروه تواشیح محراب و اجرای ترانه با موضوع امام زمان(عج) توسط کسرا کاویانی از بخش های دیگر ویژه برنامه قرار جمعه است.

وی افزود: از آنجایی که این برنامه بطور ویژه پخش می شود، همزمان سه مجری توانمند برنامه های مذهبی یعنی نداملکی، سیدمرتضی جوادی و جوادتشکری اجرای این برنامه 70 دقیقه ای را بعهده دارند.
 
برنامه گفتگو محور قرار جمعه به تهیه کنندگی علی سوادکوهی، کاری از گروه معارف شبکه یک سیما است که هر صبح جمعه ساعت 8:20  بصورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار