معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه12 از ایمن‌سازی مسیرهای ویژه و معابر اصلی در این منطقه خبر داد.

سعید عزیزی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ایمن‌سازی مسیرهای ویژه و معابر اصلی در نواحی 6گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت، امنیت، ایمنی و رفاه حال شهروندان، کاهش بار ترافیک و سهولت تردد شهروندان در نواحی 6 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

عزیزی‌نژاد، اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه12 به منظور ایمن‌سازی مسیرهای ویژه و معابر اصلی نواحی 6 گانه منطقه 12 به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ایمن‌سازی مسیرهای ویژه و معابر اصلی نواحی 6 گانه منطقه 12، اجرای عملیات خط‌کشی محوری، نوشتاری، عابر پیاده و مثلثی در معابر اصلی و مسیرهای ویژه خیابان‌های فردوسی، جمهوری، مصطفی خمینی، شوش و 17 شهریور، آماده باش اکیپ‌های اجرایی ترافیک از اقدامات اجرایی این طرح است.

عزیزی‌نژاد،‌ خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و مناسب‌سازی بازار بزرگ تهران، اصلاح هندسی و مناسب‌سازی میدان بهارستان، بهسازی و ایمن‌سازی محورهای اصلی مقابل و منتهی به بوستان شهر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار