معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 70 درصد قاچاق کالا در استان تهران اتفاق افتاده، این مسئله سبب می شود این استان مرکز پخش از سوی قاچاقچیان کالا انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صفرعلی براتلو معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران ظهر امروز چهارشنبه دهم دی ماه در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در جلسه امروز اقدامات و گزارش دستگاه‌های مرتبط از جمله ‌اداره تعزیرات استان، نیروی انتظامی، اداره تملیکی، و گمرک ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه افزود: مقرر شد که در جلسه آینده مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیته فرهنگی به ارائه گزارش اقداماتی در بحث فرهنگسازی مصرف کالاهای داخلی بپردازد تا مردم استقبال بیشتری برای مصرف کالاهای داخلی داشته باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین مقرر شد برای تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده کالاهای قاچاق شعبه‌ ویژه‌ای از تعزیرات استان در محل گمرک مستقر شود که ارتباط با اداره تملیکی و پالایش پخش در زمینه تخصیص کالا نیز در این امر موثر است.

براتلو گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 70 درصد قاچاق کالا در استان تهران اتفاق افتاده است، این مسئله سبب می شود این استان مرکز پخش برای فروش از سوی قاچاقچیان کالا انتخاب شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: بیشترین میزان قاچاق کالا و موبایل، سیگار، سوخت و لوازم آرایشی بهداشتی بوده و گفتنی است، که قاچاق ماهواره نیز نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی در پایان تصریح کرد: در نهایت مقرر شد اصلاحی  در فرآیندهای رسیدگی به پرونده ها از سوی تعزیرات استان انجام شود تا تسریعی برای تعیین تکلیف کالاهای ضبط شده در انبار گمرک باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار