معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار گفت: در صورتی که شهرستان شهریار به عنوان یک کلانشهر یکپارچگی خود را حفظ می‌کرد در حوزه‌های گوناگون از رشد و توسعه هر چه مطلوب‌تری برخوردار می‌شد.

کریم تبارکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن اشاره به جذب بودجه اعتبارات و امکانات هر چه مطلوب‌تر در کلانشهرها اظهار داشت: درصورتی که شهرستان شهریار نیز در گذشته یکپارچگی خود را حفظ می‌نمود و به صورت یک کلانشهر مطرح می‌شد از توسعه هر چه مطلوب‌تری برخوردار می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به تقسیم‌بندی شهرستان شهریار به هفت شهر و 7 شهرداری مستقل عنوان کرد: تقسیم‌بندی مذکور در گذشته لحاظ شده است و امکان تجدید نظر در آن وجود ندارد زیرا تصمیمات کلان اینچینی از سوی وزارت کشور و استانداری گرفته می‌شود و در حوزه اختیارات مدیریتی شهری و فرمانداری نیست.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: مردم و شهروندان ساکن در شهرهای شهرستان شهریار نیز قائل به تقسیم‌بندی موجود هستند و نگاه مثبتی نسبت به آن دارند و با توجه به جمیع شرایط امکان تغییرات در آن بعید به نظر می‌رسد اما در مجموع و در کلیت امر به شهرهایی که از یکپارچگی برخوردارند در جذب بودجه اعتبارات و امکانات موفق‌تر عمل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار