مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در مجمع عالی بسیج اظهار كرد: فرهنگ و اقتصاد نیاز به مدیر و مدیریت جهادی دارد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، مجمع عالی بسیج با همت دفتر نظارت راهبردی سپاه ناحیه خوانسار در سالن اجتماعات هلال احمر با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی و جمعی از بسیجیان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم كه با حضور اعضای كارگروه های هشت گانه مجمع همراه بود، سرهنگ پاسدار سید حسین انوری، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به مباحث اقتصاد مقاومتی و تاكیدات رهبر انقلاب در این زمینه اظهار كرد: امروز می بینید كه دشمنی دشمنان به فرمایش رهبر انقلاب تنها به موضوع انرژی هسته ای و سلاح های دوربرد محدود نمی شود و مسئله اصلی دشمن حركت انقلابی نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز است، زیرا ایران به دنبال صدور فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیا است.

وی افزود: دشمن امروز با وارد كردن تحریم و مشكلات اقتصادی مدیریت نظام را زیر سوال برده است و مهم ترین حربه ای كه در دست ابرقدرت ها و به ویژه كشور های 5+1 است، بحث تحریم ها است و با این اهرم با نظام مبارزه می كند و در این مبارزه شان با نظام به مسائل انرژی هسته ای نیز اكتفا نمی كنند و حتی در این مذاكرات مباحث فرهنگی را نیز مطرح می كنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاكید بر پیشرفت های علمی ایران در منطقه و جهان، تصریح كرد: با وجود همه فشارها، تحریم ها، جنگ و مسائل مختلفی كه دشمنان، نظام را با آن درگیر كرده اند، امروز این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است كه در حل مسائل سیاسی منطقه به حضور ایران برای حل این مسائل تاكید دارند.

وی گفت: تاكیدات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز از این جهت است كه دشمن از این حربه بر علیه كشور و نظام استفاده نكند و در این مورد نیز فرموده اند كه «تنها راه ما برای گذر از تحریم ها اقتصاد مقاومتی است».

سرهنگ انوری ضمن تاكید بر بیانات رهبر انقلاب تصریح كرد: تعمیق فرهنگ كار، مردمی كردن اقتصاد و مدیریت اصلاح الگوی مصرف نكاتی است كه می توان در میان بیانات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی به دست آورد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس یادآور شد: اگر قرار است روی فرهنگ و اقتصاد كار شود، مدیران باید در وسط میدان باشند و كار هدایت را در این زمینه به دست گیرند.

وی ضمن تاكید بر موانع كار اقتصادی در كشور گفت: امروز باید در موضوع اقتصاد كشاورزی و طرح های دانش بنیان از امكانات خود استفاده كنیم، توجه به اقتصاد دانش بنیان نیازمند برنامه ریزی جدی است و این امور در اصول اقتصاد مقاومتی كه رهبر انقلاب آن را تبیین كرده اند و به دستگاه ها نیز ابلاغ شده است، وجود دارد.

سرهنگ انواری افزود: مسئولین باید در خصوص اقتصاد مقاومتی دغدغه داشته باشند و از ظرفیت های شهرستان برای تبیین این سیاست ها برای جوانان استفاده كنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در پایان اضافه كرد: در سال گذشته 1670 طرح در عرصه اقتصادی مقاومتی در استان را وارد میدان كردیم و هر فردی كه قصد ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی را داشته باشد، ما در این زمینه از همه توان خود و دستگاه ها برای كمك و حمایت استفاده می كنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار