یکی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت از برگزاری جلسات بودجه‌ای فراکسیون متبوع خود در جهت بررسی بودجه سال ۹۴ با محمدباقر نوبخت خبر داد.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره جلساتی با محوریت بررسی بودجه سال ۹۴ با نمایندگان دولت، گفت: فراکسیون رهروان ولایت قطعا جلساتی را در روزهای آینده با نمایندگان دولت و با محوریت بررسی بودجه سال ۹۴ خواهد داشت.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: قصد داریم در این جلسات میزبان "نوبخت" و مجموعه مدیریت و برنامه ریزی دولت باشیم تا از این طریق تعاملی دوجانبه در تنظیم بودجه سال ۹۴ را رقم بزنیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بودجه سال ۹۴ با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد یا خیر، تصریح کرد: بودجه یک سند مالی یکساله بوده و برنامه اقتصاد مقاومتی یک امر ماندگار درجهت موضوعات اقتصادی کشور می‌باشد.

جلالی بیان داشت: طبیعتا باید گام‌هایی در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور برداشته شود تا از اقتصاد نفتی دور شده و به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نزدیک شویم.

نماینده مردم شاهرود در پایان خاطرنشان کرد: هرچقدر بتوانیم درآمدهای کشور را از طریق اقتصاد درون‌زا تامین کنیم، به اقتصاد مقاومتی نزدیک شده‌ایم، چرا که نمی‌توان اقتصاد مقاومتی را صرفا در قالب سند بودجه‌ای کشور دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار