نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک تولد حضرت مسیح (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: شهادت سردار سرافراز حاج حمید تقوی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکایک و فرمانده معزز و سردار سلیمانی تسلیت می‌گویم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز چهارشنبه 10دی را برعهده داشت با تبریک آغاز سال نوی میلادی و گرامی‌داشت میلاد حضرت مسیح (ع) این پیامبر بزرگ الهی و موحدین عالم گفت: همان طور که در آیات نورانی قرآن کریم یاد شده است و قاری قرآن کریم امروز قرائت فرمودند حضرت مسیح پیامبر بزرگ الهی کلمه الله و در نزد خدای سبحان از مقام و منزلت و جایگاه ویژه استثنایی و فاخر برخوردار است.
 
وی افزود: امیدوارم که در پرتوی معارف وحیانی و آیات نورانی وحی، موحدین عالم در سایه توحید از بهترین نعم حق برخوردار باشند و مسیر حرکت جامعه را به سوی بندگی و عبودیت خدای سبحان و تحقق اوامر الهی و فرامین انبیای ذات حق هموار نمایند.
 
نایب رئیس مجلس گفت: مسلمانان عالم برای عموم پیروان حضرت مسیح (ع) از خدای سبحان آرزوی سعادت و عزت و توفیق در دو عالم را مسئلت دارم.  
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: به طور خاص محضر همکاران عزیز و ارجمندم مسیحیان و عاشوریان و پیروان حضرت مسیح در کشور ایران عرض تبریک دارم.
 
وی بیان داشت: شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) را محضر مسلمانان جهان و دل‌باختگان و پیروان آن حضرت عرض تسلیت دارم و آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) را که در این سال مقارن شده است با میلاد حضرت مسیح(ع) محضر مسلمانان و همه انسان‌های دل باخته به حق که در انتظار استقرار عدالت در کره خاکی هستند نیز عرض تبریک داشته باشم.  
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم چنین لازم می‌دانم شهادت سردار سرافراز و پرافتخار و شاگرد راستین مکتب حضرت امام حسن عسگری (ع) و منتظر راستین حضرت ولی عصر امام زمان(عج)، سردار حاج حمید تقوی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی یکایک مدافعان از حریم حق نیروهای انقلاب نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس و فرمانده معزز و هوشمند و گرانقدر سردار سلیمانی که امروز مایه افتخار برای امت اسلام هستند عرض تبریک و تسلیت داشته باشم.  
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تصریح کرد: بدون تردید شهادت سردار تقوی در راه دفاع از امنیت ملت عراق و حراست از مردم مسلمان سامرا و حرم مطهر حضرت امام حسن عسگری(ع) حلقه پیوند استواری است بین دو ملت بزرگ ایران و عراق برای دفاع از حریم اسلام و مبارزه با استکبار و مزدوران دست نشانده آن در منطقه جریانات تکفیری و تروریستی و حامیان آن‌ها.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز به این مناسبت عرض تسلیت دارند و شهادت این فرزند برومند اسلام را که در خانواده شهادت تربیت شد و تعالی یافت و به مقام شهادت نایل شد را محضر خانواده معزز و بستگان سردار سرافراز تقوی و مردم شریف خوزستان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس عرض تبریک و تسلیت دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نطق ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار