کارگروه ویژه برگزاری جشن انقلاب در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در منطقه 9 تشکیل شد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   کارگروه ویژه برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر و راهپیمایی 22بهمن امسال با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 و همه‌ی ادارات زیر مجموعه این معاونت تشکیل شد.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 نسبت به برگزاری با شکوه و پر شور مراسم ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: ‌بر همین اساس مشارکت، هم فکری و همکاری دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغی، اجرایی و تشکل‌های مردمی لازم و ضروری است.
 
وی افزود: تشکیل کارگروه به منظور برنامه ریزی و فراهم سازی تمهیدات لازم جهت برگزاری پر شور مراسم در اولویت‌ برنامه‌های شهرداری در آستانه بهمن ماه قرار گرفت.
 
فخاری تصریح کرد: ویژه برنامه‌های برگزاری مراسم با شکوه ایام الله دهه فجر و آماده سازی و آذین بندی محورهای اصلی برای راهپیمایی 22بهمن نیز از جمله اقدامات ویژه این شهرداری به عنوان میزبان اصلی برگزاری مراسم است.

معاون شهردار منطقه 9 در پایان  گفت: منطقه 9تهران به عنوان محل گذر انقلابیون و ایثارگران بوده و یادآور خاطرات انقلابی، حماسی و دینی ایرانیان است و امیدواریم تمامی ساز و کارها و برنامه‌ها به حماسه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی منجر و بار دیگر توطئه دشمنان قسم خورده نظام خنثی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارگروه ، جشن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار