سردار نقدی در یادواره شهدای قرآنی:

9 دی روز تجلی بصیرت قرآنی است/ دشمن باید از رفتارهای خود در قبال ایران درس عبرت بگیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عده‌ای در فتنه 88 به اسم امام جلو آمدند اما در ادامه به جنگ با راه امام و اسلام پرداختند و چهره واقعی خود را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین یادواره شهدای قرآنی تحت عنوان یادواره سوره سرخ ضمن تبریک یوم‌الله معظم 9 دی اظهار داشت: طبق وصیت پیامبر (ص) انس قرآن یعنی توأم بودن توجه به قرآن و ولایت است.  
 
وی تصریح کرد: هر کسی با نگاه به قرآن بصیرت پیدا نمی‌کند زیرا هدایت برای کسانی است که تقوا را پیش گرفتند که پیروی از ولایت از مهمترین پایه‌های تقوای الهی است و اطاعت از ولایت به معنای دوری از محرمات و قرب الهی است.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه معجزه 9 دی ماه محصول ارتباط قرآن و ولایت پذیری ملت بود، بیان داشت: در مقطع زمانی که بسیاری از شخصیت‌های پرآوازه و مشهور و یا خیلی از افرادی که در جمهوری اسلامی ایران جزئی از سران قوا بودند مسیر خطایی را با سابقه‌های طولانی خود در انقلاب نشان می‌دادند اما ملت ما با بصیرت خود و نگاه به ولایت و قرآن مسیر خود را گم نکرد.  
 
سردار نقدی ادامه داد: ملت ما در 9 دی ماه نشان داد که دیگر فریب قرآن‌های سرنیزه شده را نخواهد خورد و در پرتو ولایت و قرآن گمراه نمی‌شوند که این معجزه بزرگی بود که نتیجه حکمت ولایت و اخلاص مردم ما بود. 

وی افزود: در آن مقطع زمانی در "فتنه 88 " افرادی که نامشان بسیار گمراه کننده بود به اسم عدالت، امام و آزادی به صحنه آمدند اما این مردم ما بودند که با بصیرت خود فریب این افراد را نخوردند و نشان دادند که در اطاعت از قرآن و ولایت صداقت دارند و راه قرآن را همیشه انتخاب خواهند کرد.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در فتنه 88 به اسم امام آمدند اما در ادامه به جنگ با راه امام و اسلام پرداختند از همین‌رو بود که چهره واقعی‌شان مشخص شد زیرا این افراد با مستکبران در پس پشت پرده بسته بودند که این انقلاب را زمین بزنند اما به لطف الهی و در پرتو بصیرت، خود زمین خوردند و جز ننگ برایشان هیچ چیزی نماند.  
 
سردار نقدی تصریح کرد: قدر بسیجی و انس ولایی با قرآن را اکنون باید بدانیم زیرا 9 دی ماه روز تجلی بصیرت قرآن نیز بود و ما باید بدانیم که با اطاعت از دستورات قرآن و ایجاد حلقه‌های قرآنی راه پیروزی در برابر قدرت‌ها و پیشرفت را می‌توانیم به عرصه ظهور برسانیم و به سرمنزل مقصود برسیم.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن اکنون باید از 8 سال دفاع مقدس و 9 دی ماه درس عبرت بگیرد زیرا جوانان این مرز و  بوم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همان‌گونه که در فتنه 88 خنثی کردند، متلاشی خواهند کرد.  
 
وی در ادامه اشاره‌ای به دشمنی‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و تصریح کرد: دشمن اکنون با تبلیغ مفاسد اخلاقی اعتیاد، شبکه‌های ضداخلاقی و ماهواره‌ای می‌خواهد به جوانان کشورمان ضرر بزند تا بنیان‌های کشور را متلاشی کنند اما ملت ما با بصیرت خود فریب این توطئه‌ها را نخواهد خورد.  
 
سردار نقدی در پایان خاطر نشان کرد: به امید خدا و به واسطه بصیرت ملت به زودی در قدس شریف نماز خواهیم گذارد زیرا دولت‌های غربی و رژیم منحوس صهیونیستی رو به زوال و فروپاشی هستند.

انس با قرآن باید توأمان با انس با ولایت باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه یادواره شهدای قرآنی تحت عنوان سوره سرخ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از افتخارات ملت ما این است که توانسته با بصیرت خود مقابل یک فتنه عظیم بایستد و آن را خنثی کند.  
 
وی تصریح کرد: انس با قرآن باید توأمان با انس با ولایت باشد از همین‌رو است که بصیرت در جامعه پدید می‌آید. 

انتهای پیام/



برچسب ها: مقطع ، فریب ، حکمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار