مدیر عامل سامسونگ در ایران از افتتاح آکادمی مهندسی سامسونگ در پایتخت خبرداد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دوک پارک مدیر عامل سامسونگ در ایران در مراسم افتتاح مرکز آموزش تخصصی سامسونگ در تهران با اشاره به شکل گیری آکادمی مهندسی سامسونگ، اظهارداشت: در مدت زمانی که تجربه زندگی و کار در کشور ایران را داشتم نوجوانان و جوانان ایرانی را بسیار با استعداد و خلاق یافتم اما آموزش به تنهای پاسخگوی ورود افراد به بازار کار و بهره گیری از توانایی‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان نیست.
 
 
وی افزود: سامسونگ این مسئله را مورد توجه قرار داده و آکادمی مهندسی سامسونگ که امروز در تهران افتتاح می‌شود نیز پیرو همین تفکر شکل گرفته است چرا که این مرکز بخشی از برنامه  جهانی مهندسان آینده سامسونگ و از جمله مهم ترین بخش‌های مسئولیت اجتماعی ما در کشور پهناور ایران است.

پارک ادامه داد:‌ در مرکز آموزش تخصصی سامسونگ دانش آموزان  می‌آموزند که چگونه تکنولوژی را به خدمت گرفته تا پس از اتمام دوره بتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و یا حتی بتوانند با عنوان یک کار آفرینی ایده‌های ناب تجاری خود را تحقق بخشند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مرکز آموزش تخصصی سامسونگ تهران همگام با کمپین امید برای جوانان و هم سو با دیگر فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ یعنی طرح کتابخانه گویا و مدارس هوشمند افتتاح می‌شود.

پارک بیان داشت: سامسونگ تاکنون موفق شده است 12کتابخانه گویا را با استفاده نابینایان در 12 شهر مختلف ایران و 10مدرسه در مناطق محروم شهر تهران تجهیز کنند.
 
مدیر عامل سامسونگ در پایان گفت: من و همکارانم در شرکت سامسونگ امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل  ممکن به وظیفه و مسئولیتی که در قبال جوامعی که در آن‌ها فعالیت می‌کنیم بپردازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار