معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از جمع‌آوری سه هزار و دو اثر در حوزه‌های زیست محیطی در سومین دوره جشنواره مشکات در منطقه خبر داد.

امیر حسین عساری معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: سومین دوره جشنواره مشکات با دو موضوع مهم آب را درست و همیشه مصرف کنیم و "آلودگی هوا" تهدید "زندگی در شهر من" و اولویت بندی مشکلات محیط زیستی درشهر تهران از جمله مصرف بی‌رویه آب کاهش ذخایر آب آلودگی هوا و آب در قالب اجرای کارگاه‌های آموزش در مدارس و سرای محلات برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: راه کاره‌های ساده برای کاهش مصرف آب ضرورت نیاز به هوا و مفهوم آلودگی هوا، انواع آلاینده‌ها، ریزگرده‌ها و وارونگی دما، گرمایش جهانی و راه کارهای مقابله با آلودگی هوا از عمده مسائل مطروحه در کارگاه‌ آموزشی مشکات است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 تاکید کرد: تاکنون 3 هزار و دو اثر در قالب سنی کودک نوجوان و بزرگسال در محور محیط زیست از شهروندان منطقه 11 جمع‌آوری شده که در مقایسه با سایر سازمانهای شرکت کننده در جشنواره بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار