به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهتاب کرامتی سفیر کمپین کودکان امید شرکت سامسونگ در ایران در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش تخصصی سامسونگ گفت: حضور من در کمپین کودکان و جوانان امید سامسونگ بهانهای شد تا بیش از پیش به اهمیت مسئله آموزش و نقش و وظیفهای که سازمانها و شرکتهای تجاری در این بخش ایفا میکنند پی ببرم.
وی در ادامه با اشاره به این که در حال حاضر حدود 30درصد از جمعیت جوانان ایران 15تا 17هستند و برای داشتن آینده ای روشن نیازمند آموزشهای هدفمند هستند تصریح کرد: شرکت سامسونگ در این کمپین علاوه بر این که توجه ویژهای به کودکان نابینا داشته و سعی داشته امکانات لازم را برای آموزش این قشر از کودکان در 12شهر ایران فراهم کند به آموزش نوجوانان نیز نگرش خاصی داشته و سعی کرده با فراهم کردن امکانات و تجهیزات به آموزش و توانمند سازی آنها کمک کند.
کرامتی ادامه داد:طبق آماری که در اختیار من قرار گرفته تنها 2درصد از بودجه آموزش و پرورش به تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص پیدا میکند که رقم بسیار کمی است و به همین دلیل بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی توان کافی برای تجهیز و نوسازی ندارند و حضور بنگاههای اقتصادی در کنار نهادهای دولتی و غیر دولتی که از این امر حمایت میکنند با ارزش است.
سفیر کمپین کودکان امید شرکت سامسونگ خاطر نشان کرد: بسیاری از کودکان و نوجوانان در شهر بزرگ تهران به دلیل این که از امکانات آموزشی کافی و با کیفیت برخوردار نیستند نمیتوانند در آینده شغل مناسبی پیدا کنند و به نظر من وجود مراکزی نظیر مرکز آموزش تخصصی سامسونگ میتواند نگاه آنهارا به کار و آینده تغییر دهد و حتی از آنها کارآفرینانی موفق بسازد که در پیشرفت و توسعه سرزمین عزیزمان راه گشا باشد.
انتهای پیام/