رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار گفت: نزدیک به 50 واحد کوره آلاینده در شهرستان ملارد فعال است که برخوردهای مقتضی قانونی با مراکز این چنینی در دستور کار قرار دارد.

 
عزیزعبدلزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاثیر مخرب واحدهای آلاینده هم چون کوره‌های فعال در برخی مناطق شهرستان ملارد، اظهار داشت: با توجه به رصد صورت گرفته، قریب به 50 واحد کوره آلاینده و غیرمجاز در شهرستان ملارد مشغول به فعالیت هستند که برخوردهای قانونی و مقتضی با مراکز این چنینی در دستور کار قرار دارد.  
 
وی در ادامه افزود: در شهرستان شهریار اقدامات موثر و مطلوبی به منظور جلوگیری از فعالیت واحدهایی که خطرات زیست محیطی ایجاد می‌کنند  صورت گرفته که در شهرستان ملارد نیز این روند و رویکرد پیگیری می‌شود.  
 
عبدلزاده در پایان تصریح کرد: امیدواریم پروژه‌های زیست محیطی نوین و کارآمدی در سال آینده از سوی مجموعه اداره کل محیط زیست استان تهران و محیط زیست ملارد و شهریار در شهرستان‌های مذکور عملیاتی شود که در آینده اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار