فرمانده مرزبانی کردستان گفت: بیش از 16 کیلوگرم انواع طلای قاچاق در حین ورود غیر قانونی به کشور در مرز مریوان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان‌‌های باشگاه خبرنگاران ،سردار عزت الله رشیدیان افزود: در راستای حراست از مرزها و تشدید اقدام های کنترلی، مرزبانان هنگ مریوان در محدوده نوار مرزی مریوان به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو که قصد گریز از منطقه را داشت با تلاش ماموران توقیف و در بازرسی از آن 16 کیلو و 417 گرم و 862 سوت طلا شامل 367 سرویس (گردنبند، دستبند، گوشواره) که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شده و از ورود غیرقانونی این فلز گرانبها به کشور جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: در همین رابطه چهار نفر دستگیر و به همراه طلای کشف شده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر به مراجع قضایی معرفی شدند.

رشیدیان با اشاره به عزم جدی مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان، گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدام های گسترده ای در سطح مرزهای استان انجام شده است و ماموران با بهره گیری از تجهیزات فنی و گشت زنی با هرگونه تحرک قاچاقچیان برخورد خواهند کرد.



انتهای پیام /م
برچسب ها: سنندج ، قاچاق ، طلا ، مرز ، مریوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.