مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سکه امامی 987 هزار تومان/دلار 3549 تومان/طلای 18 عیار 101 هزارتومان ، بیمه شخص ثالث، رافع بسیاری از مسئولیت های اجتماعی دولت ها ، کاهش ارزش یورو در بازار آسیا و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

مذاکره بانک مرکزی ایران و روسیه جهت تسهیل در نقل‌ و انتقال پول

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/9/2844432_137.jpg

 افخمی‌راد از مذاکره بانک مرکزی ایران و روسیه جهت تسهیل در نقل‌وانتقال پول خبر داد و گفت: امیدواریم با نهایی شدن این مذاکرات شاهد تسهیل در انتقال پول کالاهای صادراتی ایران به روسیه باشیم.

سکه امامی 987 هزار تومان/دلار 3549 تومان/طلای 18 عیار 101 هزارتومان

 بازار طلای تهران امروز همزمان با افزایش نسبی اونس جهانی شاهد رشد اندک دلار داخل بود که ارزش هر گرم طلای 18 عیار را به 101 هزار و 228 تومان رساند.

رکود فعلی تولید، اثرات یک دهه قبل است/افزایش نرخ تسهیلات بانکی هزینه مالی تولید را بالا می‌برد
رییس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با تأکید بر اینکه رکود فعلی تولید از اثرات یک دهه قبل است گفت: افزایش نرخ تسهیلات بانک‌ها باعث افزایش هزینه مالی و در مواردی موجب تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود.

نرخ سود با نرخ تورم هماهنگ شود
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مشکلات نظام بانکی جهت حمایت از رشد صنعتی گفت: عدم کفایت سرمایه، بالا بودن میزان بدهی‌های معوق و عدم هماهنگی نرخ سود با نرخ تورم از جمله این مشکلات است که باید به آن توجه ویژه شود.

راه‌اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی هلی کوپتری غیر نظامی در ایران
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی هلی کوپتری غیر نظامی در کشور خبر داد.

بیمه شخص ثالث، رافع بسیاری از مسئولیت های اجتماعی دولت ها

بیمه شخص ثالث به لحاظ گستردگی و آثار مادی و معنوی (که بر جامعه داشته و دارد)، رافع بسیاری از مسئولیت های اجتماعی دولت ها می باشد و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

دمای هوا در سواحل دریای خزر افزایش می یابد/ هوای تهران تا بعدازظهر پنجشنبه آلوده است نقشینه گفت: امروز در سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می یابد که در برخی مناطق استان های گیلان و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

مذاکره بانک مرکزی ایران و روسیه جهت تسهیل در نقل‌ و انتقال پول
 افخمی‌راد از مذاکره بانک مرکزی ایران و روسیه جهت تسهیل در نقل‌وانتقال پول خبر داد و گفت: امیدواریم با نهایی شدن این مذاکرات شاهد تسهیل در انتقال پول کالاهای صادراتی ایران به روسیه باشیم.

کاهش ارزش یورو در بازار آسیا
ارزش يورو روز سه شنبه در آسيا با کاهش همراه بود. اين در حالي است که در پي بحران سياسي در يونان که سبب بروز نگراني هايي درباره منطقه يورو شد، ارزش يورو به پايين ترين سطح خود در مقابل دلار طي بيش از دو سال رسيد.

شاخص بهای تولید کننده در ایران 0.7 درصد افزایش یافت

 شاخص بهای تولید کننده در ایران طی آذرماه 93 از سوی اداره آمار اقتصادی اعلام شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار