جانشين فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگيري قاتل فراری معلم فيزيک دبيرستان حافظی بروجرد مرحوم"محسن خشخاشی" در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علي احمدی تبار صبح امروز در اين باره گفت: مرحوم "محسن خشخاشی" يکم آذرماه ۹۳ به دست دانش آموزی با ضربات چاقو به قتل رسيد و قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شده بود.
 
جانشين فرمانده انتظامي استان ادامه داد: قاتل ۱۶ ساله با هويت معلوم كه با اسم جعلی به اتهام درگيري در يکی از مراکز کانون اصلاح و تربيت تهران بازداشت شده بود شناسايی و پس از اخذ نيابت قضايی تحويل پليس شهرستان بروجرد شد.
 
سرهنگ احمدی تبار افزود: قاتل در بازجوي های اوليه به قتل مرحوم "محسن خشخاشي" اعتراف كرد.

جزئیات دستگیری دانش‌آموز قاتل معلم بروجردی
 
علیرضا دلیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‏‎های شبانه‌روزی کارآگاهان و پلیس انتظامی این شهرستان، قاتل معلم بروجردی شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به تلاش و حضور به موقع پلیس در صحنه ارتکاب جرم، عنوان کرد: پس از وقوع این واقعه تکان‌دهنده پلیس 110 با حضور آگاهانه و به موقع خود تحقیقات میدانی را برای جستجوی این دانش‌آموز متواری آغاز کرد و در این راستا به جستجوی نقاطی که احتمال می‎رفت، محل اختفای این دانش‌آموز باشد، پرداخت.

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد با اشاره به پیگیری و جستجوهای مکرر پلیس در زادگاه این فرد و برخی شهرستان‎ها مانند اهواز و آبادان، بیان کرد: احتمال خودکشی و یا خروج قاتل از مرزهای کشور به دلیل همزمانی با عزیمت خیل عظیم زائران اربعین حسینی نیز در این زمینه مطرح بود.

دلیری اضافه کرد: پیگیری محل اختفای این ضارب فراری با جستجوی خانه‎های اقوام، خویشان و همچنین احراز هویت اجساد بی‌نام و نشان همچنان ادامه داشت تا اینکه تصویری شبیه به تصویر این دانش‌آموز به دست پلیس آگاهی بروجرد رسید.

وی یادآور شد: فردی که خود را با نام محمد امین صارمی معرفی کرده بود در جریان یک درگیری در تهران در یکی از مراکز کانون اصلاح و تربیت این شهرستان نگهداری می‎شد که تصویر وی همانند تصویر قاتل فراری بود.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان داشت: با تطابق تصویر او، یک گروه از کارآگاهان نظامی این شهرستان به همراه پدر قاتل به تهران اعزام شده و سرانجام هویت وی توسط پدرش محرز شد.

دلیری با اشاره به اینکه شهرهای بزرگ محل اختفای خوبی برای اینگونه افراد است، عنوان کرد: با پیگیری ‌های به عمل آمده، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد و وی هم‌اکنون در حال بازگرداندن به شهرستان بروجرد و تحویل وی به مقامات قضایی است.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار