پیتر جکسون حاکم مطلق گیشه های جهان

فیلم ماجراجویانه " هابیت: نبرد پنج سپاه " در دومین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم ماجراجویانه " هابیت: نبرد پنج سپاه " به کارگردانی پیتر جکسون و بازی مارتین فریمن، لوک ایوانز و ریچارد آرمیتیج در دومین هفته نمایش در 3,875 سینما 40 میلیون و 920 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 168 میلیون و 22 هزار دلار رساند و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.


 
فیلم ماجرایویانه  " به سوی جنگل" نیز در نخستین هفته نمایش در 2,440 سینما 46 میلیون  و 141 هزار دلار کسب کرد. این فیلم را راب مارشال کارگردانی کرده و مریل استریپ، آنا کندریک و کریس پاین نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



فیلم بیوگرافی گونه ی " نشکسته" ساخته آنجلینا جولی و با بازی گارت هدلوند و جک اوکانل در نخستین هفته نمایش در 3,131 سینما 46 میلیون و55  هزار دلار فروخت.



جایگاه چهارم این لیست به  فیلم ماجرایویانه  " شبی در موزه : راز مقبره " به کارگردانی شاون لوی و بازی بن استیلر، رابین ویلیامز و ریکی گروایس  اختصاص دارد که در دومین هفته نمایش در 3,914 سینما 20 میلیون و 202 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 54 میلیون و 732 هزار دلار رساند.



فیلم کمدی " آنی" نیز در دومین هفته نمایش در 3,197 سینما 16 میلیون و 500 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 45 میلیون و 735 هزار دلار رساند. این فیلم را ویل گلاک  کارگردانی کرده و جیمی فاکس و کونژانه والیس نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



انتهای پیام/

برچسب ها: جدول ، اکران ، نمایش ، آمریکا ، جهان ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار