مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت:نخستین جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان، 18 دی ماه برگزار می شود.

بهمن بهمنی مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سالروز حضرت محمد(ص)و خدیجه کبری(س) و به منظور ترویج فرهنگ ازدواج جوانان و استحکام بنیان خانواده و ازدواج های پایدار، جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان 18 دی ماه برگزار می شود.
 
وی با اشاره به تحول محتوایی این جشنواره نسبت به جشنواره های گذشته افزود: این جشنواره برای اولین بار با تغییر گسترش محورهای جشنواره شاهد معرفی افراد، خدمات و آثار برگزیده سال در زمینه ازدواج در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و اقتصادی است.
 
بهمنی به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره و بیان داشت: تلاش داریم پ از برگزاری اولین جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان،مکاتبات خود را در جهت تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی با مسئولین آن بخش آغاز کنیم تا جشنواره به صورت دائمی هر ساله برگزار شود.
 
مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان به محورهای جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان اشاره و عنوان کرد: محورهای این جشنواره کتاب، فیلم و کلیپ، دستگاه های برتر، مفاخر و نخبگان و افراد نهادهای تاثیر گذار، تاثیر و نمایشنامه، شبکه های اطلاع رسانی مجازی، برنامه های استانی،ادبیات، موسیقی، رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب است.
 
بهمنی در پایان گفت: این جشنواره با هدف کاهش زمینه های شکل گیری خانواده های آسیب دیده و کاستن از نرخ وقوع طلاق های نارس از طریق ترویج فرهنگ ازدواج های سالم و همسرداری شایسته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار