به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، ماموستا خدایی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، گفت: اتحاد و انسجام مردم در حماسه نهم دی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و باعث خاموشی فتنه شد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، گفت: اتحاد و انسجام مردم در حماسه نهم دی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و باعث خاموشی فتنه شد.

ماموستا «عبدالرحمن خدایی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: فتنه 88 یک اتفاق غیرمنتظره برای نظام بود و مردم مسلمان ایران انتظار چنین فتنه ای را نداشتند.

این عالم بزرگوار اهل سنت ادامه داد: دشمن با دسیسه های خود مدت ها در پی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، فتنه را طرح ریزی کرد اما جمعیت،اتحاد و انسجام مردم در حماسه نهم دی همه را نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: فتنه از این نظر برای مردم ما مفید بود که توانستند دشمن و دسیسه های او را بیشتر بشناسند و همین شناخت باعث شد که مردم با اتحاد خود فتنه شوم را از بین ببرند.

ماموستا خدایی اظهارداشت: هر جا به تاریخ نگاه می کنیم از صدر اسلام تا کنون دشمنان برای تفرقه و از بین بردن اتحاد مسلمانان فعالیت داشته اند و ما باید همگی سعی کنیم که روز به روز اتحادمان کامل تر و بیشتر شود.

وی ادامه داد: باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دشمن شناسی توجه داشته باشیم و با دوستان خود همیشه متحد و علیه دشمنان نیز آگاه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار