خاویره آگیره سرمربی مکزیکی تیم ملی ژاپن هرگونه اتهام در مورد تبانی خود هنگامی که هدایت تیم رئال زاراگوزا را برعهده داشت را تکذیب کرده و آن را بی‌پایه و اساس دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نه نقل از یاهواسپرت، خاویر آگیره بین سال‌های 2010-2011 سرمربی تیم رئال زاراگوزا در لیگ فوتبال اسپانیا بود.

این تیم متهم به تبانی در روز پایانی رقابت‌های لالیگا و در بازی مقابل لوانته است.

شاگردان آگیره در آن سال با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند و توانستند در لیگ بماند.

خاویر آگیره به طور کامل اتهام تبانی را رد کرد و گفت: 12 سال در قوتبال اسپانیا کار کردم و هیچگاه از خطوط قرمز عبور نکرده و کار غیر حرفه‌ای انجام ندادم. عقیده شخصی‌ام این است که "تلاش" تنها چیزی است که برای پیروزی به آن نیاز دارم. من به کسی کادو نمی‌دهم یا به جای خاصی نمی‌روم. با بازرسان پرونده تبانی بطور کامل همکاری خواهم کرد. وکیل مدافع گفته زمانی من را به دادگاه احضار می‌کنند تا اشکالی در کار فعلی‌ام ایجاد نشود اما من اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. دوست دارم موضوع تبانی در اولین فرصت ممکن روشن شود هرچند تمام تمرکزم را بر روی بازی‌های جام ملت‌های آسیا قرارداده‌ام. تمامی بازیکنانی که در پرونده تبانی حضور دارند الان مشغول به بازی هستند، مدیران باشگاه زاراگوزا به کار خود مشغول هستند و داور آن دیدار هنوز در رقابت ‌های رسمی سوت می‌زند. پس من هم تا زمانی که اثبات نشود گناهکار هستم به کارم مانند گذشته ادامه می‌دهم.

*اوچیدا ژاپن را در بازی‌های ملت‌ها همراهی نمی‌کند

اتحادیه فوتبال ژاپن اعلام کرد آنسوتر اوچیدا ستاره تیم فوتبال این کشور نمی‌تواند به دلیل مصدومیت در ناحیه تاندون زانو برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به استرالیا بیاید.

اوچیدا 26 ساله تاکنون 72 بازی ملی برای فوتبال ژاپن انجام داده‌اند اما پس از بازی‌های جام جهانی 2014 و به هنگام تمرینات پیش از فصل شالکه دچار آسیب دیدگی شود.

تیم ملی ژاپن برای دفاع از عنوان قهرمانی در بازی‌های جام ملت‌ها حاضر خواهند شد.

خاویره آگیره از نائو میچی به عنوان بازیکن جایگیزین اوچیدا نام برد.

ژاپن با فلسطین، عراق و اردن در گروه D قرار دارد و نخستین بازی خود را 12 ژانویه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار