معاون حج عمره جمعیت هلال احمر گفت: از آغاز اعزام زائران به مکه و مدینه تاکنون، 30 هزار نفر از خدمات ویزیت بهره برده‌اند.

 عادل مقصودی نژاد معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اعلام خبر ویزیت 30 هزار زائر در مکه و مدینه اظهار داشت: از تاریخ 13 آذرماه سال جاری تاکنون تعداد 30 هزار نفر از زائران ویزیت شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هر دوره 100 نفر پزشک اعزام می‌شوند افزود: اعزام از گروه‌های مختلف پزشکی از جمله پزشک عمومی، متخصص اطفال، زنان و زایمان، پرستار و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی خواهد بود.

معاون حج عمره جمعیت هلال احمر عنوان کرد: 7 مرکز درمانی در مکه مکرمه که شامل یک مورد شبانه روزی و 5 مرکز درمانی در مدینه داریم که یک مورد به  مرکز شبانه روزی اختصاص دارد.

وی گفت: تاکنون 28 مورد دیالیز، 60 مورد اعزام به بیمارستان‌های عربستان سعودی، 2 مورد عمل جراحی در بیمارستان‌های عربستان سعودی انجام  گرفته و همچنین 120 مورد بازدید بهداشتی از هتل‌ها به عمل آمده است.

مقصودی نژاد در پایان تصریح کرد: حال همه زائران خوب بوده و به همه زائرانی که مشرف می‌شوند توصیه می‌شود که در صورت مبتلا به بیماری خاص و مصرف داروی تخصصی، به اندازه نیاز دارو به همراه داشته و بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ویزیت ، بیمارستان ، وحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار