رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع معاونان سازمان بهزیستی گفت: اجرای اصل 44 که همان برون سپاری است در سازمان بهزیستی موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع معاونان سازمان بهزیستی که با هدف بررسی نظارت بر مراکز تحت پوشش در محل سازمان بهزیستی کشور برگزار شده بود، گفت: اجرای اصل 44 که همان برون سپاری است در سازمان بهزیستی موفق بوده است.

وی در خصوص همکاری سازمان بهزیستی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: همکاری بیشتر می‌تواند در جامعه هدف سازمان بهزیستی تأثیرگذار باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حادثه اخیر در مراکز نگهداری معلولان بهزیستی تصریح کرد: می‌بایست با بررسیهای دقیق با عوامل این مسئله برخورد قانونی شود.

وی در خصوص افزایش اعتبارات وزارت بهداشت تأکید کرد: افزایش بودجه هفتاد درصدی این وزارتخانه از محل منابع دولتی نبوده بلکه از درمانه‌ای اختصاصی وزارت بهداشت از بیمارستان‌ها است.

شهریاری با اشاره به اینکه اعتبارات بیمه‌ها افزایش نیافته و ما برای سال 94 با مشکل مواجه خواهیم شد، تأکید کرد: این اعتبارات از نه هزار میلیارد تومان به 22.5 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات میان بخشی بسیار مهم است و با رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت انجام خواهیم داد معلولان ناشی از تصادفات می‌توانند تا زمان نیاز به درمان از محل بیمه شخص ثالث استفاده کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: برون سپاری ، بهزیستی ، اصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار