استاندار تهران درباره عدم حضور خود در جلسه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: ریاست این کار گروه به عهده مدیر کل بحران استانداری و یا معاون فنی عمران استانداری است.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه ریاست کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به عهده مدیر کل بحران استانداری و یا معاون فنی عمران استانداری است، اظهارداشت:  کمیته‌ی اضطرار آلودگی هوای تهران  که زیر مجموعه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان تهران است معمولاً با مدیریت مدیرکل بحران استان تهران و یا با حضور معاون فنی استانداری تشکیل می شود و همانطور که از نامش مشخص است فقط در مواقع اضطرار تشکیل می شود.

استاندار تهران در ادامه افزود: از آنجایی که در چند روز گذشته ناپایداری هوا در استان تهران را شاهد بودیم و ممکن بود این آلودگی در دو روز آینده شدت یابد این کمیته امروز تشکیل شد.

وی تاکید کرد: در این کمیته نیازی به  حضور استاندار نبوده و در نتیجه این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه و ریاست معاون فنی عمران استان تهران تشکیل شد و استاندار تهران فقط رئیس کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران است.

استاندار تهران در پایان یادآور شد: میانگین شاخص آلودگی هوای تهران در24 ساعت گذشته در شرایط ناسالم بود و چون پیش بینی می شد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش آلاینده‌ها را داشته باشیم تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، استان ، مشخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار