معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 12، از برگزاری همایش بزرگ بصیرت در بازار بزرگ تهران خبر داد.

محمد باصری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به حرکت عظیم مردمی در 9 دی سال 88 و گرامیداشت روز بصیرت در بازار بزرگ تهران افزود: همایش بزرگ بصیرت در امامزاده زید (ع) بازار بزرگ تهران همزمان با روز بصیرت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیرمردی، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه تهران برگزار می‌شود.
 
وی اظهار داشت: این برنامه روز چهارشنبه10 دی ماه سال 93 بعد از نماز ظهر و عصر در امامزاده زید (ع)در منطقه 12  اجرا می شود.
 
باصری تصریح کرد: در این برنامه رویدادهای 88 و 9 دی و علت نامگذاری روز بصیرت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  شیرمردی بحث و بررسی خواهد شد.
 
وی افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و بصیرت در امامزاده زید (ع) بازار بزرگ تهران اقامه نماز ظهر و عصر و پذیرایی از زائران از اقدامات اجرایی این طرح است. 
 باصری در پایان گفت: برگزاری سخنرانی‌های آشنایی با جنگ نرم در حوزه علمیه امام قائم (عج) سخنرانی میثاق است با ولایت در دبیرستان ملک پور خیابان وحدت اسلامی و بازارچه شاپور، برگزاری سخنرانی روز بصیرت در حسینیه جواد الائمه (ع) و مسجد المهدی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بصیرت ، هم اندیشی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار