عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت به بسیاری از عرصه‌ها زمان می‌دهد تا خود مردم با علم الیقین درک کرده و باور نمایند و این فرصتی که داده شد زمینه ای گردید تا احاد ملت، افراد فتنه‌گر و سودجو را بشناسند و دستشان برای مردم رو شود.

"مهرداد بذرپاش" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش والای مقام معظم رهبری و تدابیر مدبرانه ایشان در خنثی سازی فتنه 88، گفت: امام خمینی(ره) با همراهی مردم انقلاب کرد و با کمک مردم آن را ادامه داد، مقام عظمای ولایت نیز با کمک مردم این ثمره را حفظ کرد و انشاءالله به دست امام زمان خواهد رسید.  
 
وی افزود: لذا اصلی‌ترین استراتژی مقام معظم رهبری تکیه بر آحاد مردم بود و اگر در آینده نیز هر فتنه‌ای در کشور رخ دهد باز با پشتوانه مردم توطئه خنثی خواهد شد، همان اتفاقی که در حماسه 9 دی افتاد و با یک اشاره ولی فقیه این چنین حماسه‌ای خلق شد. 

بذر پاش با بیان اینکه مردم شریف و بصیر ایران هر زمان که نیاز باشد با اشاره رهبر معظم انقلاب باردیگر حماسه‌ساز می‌شوند، تصریح کرد: فرصت داده شده به فتنه‌گران برای این بود تا آحاد ملت افراد فتنه‌گر و سودجو را بشناسند و دستشان برای مردم رو شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت به بسیاری از عرصه‌ها زمان می‌دهند تا مردم در مورد آن به علم‌الیقین برسند و آن را باور کنند. 
 
مدیر مسئول روزنامه وطن امروز بیان کرد: ایشان در فتنه بزرگی که اتفاق افتاد، همواره می‌فرموند سکوت نکنید، چرا که ایشان می‌دیدند چه ظلم‌ها و تحریم‌هایی بر معیشت مردم اتفاق می‌افتاد، به طوری که حدود چند صد هزار ملیارد تومان در این ایام خسارت به کشور وارد شد.
 
بذرپاش در پایان خاطر نشان کرد: در واقع صاحبان اصلی انقلاب خود مردم هستند و هر زمان نیاز باشد برای حفظ آن به میدان آمده و فتنه را جمع می‌کنند، چه  فتنه بنی صدر و منافقین اوایل انقلاب باشد یا فتنه 78 و 88، در نتیجه اثربخش‌ترین و موثرترین بازدارنده فتنه خود مردم‌اند و اصلی ترین سیاست رهبر معظم انقلاب همانند امام ، تکیه ایشان بر  ظرفیت مردمی به جای خواص است. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار