"سرمدی":

"به اضافه فوتبال" برای مخاطبان عام و خاص فوتبال‌های خارجی بسیار مفید است

محمد سرمدی مجری "به اضافه فوتبال" را بدلیل برخورداری از نکات مثبت برای طرفداران جدی و مخاطبان عام فوتبال‌های خارجی مناسب دانست.

محمد سرمدی گوینده و مجری رادیو که با اجرای برنامه "به اضافه فوتبال" کار خود را در تلویزیون آغاز کرده در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درباره علاقه و گرایش خود به اجرای برنامه‌های ورزشی در حوزه فوتبال گفت: من از ابتدا گرایش اصلی ام در بین رشته‌های ورزشی به فوتبال بود و اگر هم قرار بود روزی اجرای یک نوع برنامه را قبول کنم، فوتبال انتخاب من بود. 

وی با اشاره به تلاش هایی که برای جمع آوری اخبار و اطلاعات ارائه شده در این برنامه صورت می گیرد، ادامه داد: آقای زکایی تهیه کننده این برنامه قاب تصویر را به عنوان حق الناسی که بر گردن ما قرار دارد، می بینند و برای آن احترام زیادی قائلند و همیشه تاکید می کنند دقایقی که روی آنتن هستند، باید این حق را کاملا رعایت کنند. 

سرمدی در ادامه بیان داشت: همین نوع نگاه باعث شده است که همه اعضای گروه در فاصله بعد از پخش یک برنامه تا شروع یک برنامه دیگر و در مدت یک هفته چیزی نزدیک به 4 جلسه برگزار کنند که آیتم ها فکر شده و برنامه ریزی ها دقیق و مناسب باشد. به نوعی که همه مباحث و نکاتی که مطرح می شود، همه به عنوان حلقه های یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند و هم برای بینندگانی که شاید به طور جدی طرفدار فوتبال خارجی نیستند و هم برای مخاطبان خاص لیگ های اروپایی مفید باشد. 

گفتنی است؛ محمد سرمدی از سال 85 به عنوان گوینده و گزارشگر کار خود را از رادیو آغاز کرده و از سال 87 نیز به عنوان تهیه کننده برنامه های اقتصادی در رادیو اقتصاد مشغول به کار بوده است.

برنامه "به اضافه فوتبال" نیز که پخش آن در آستانه آغاز رقابت های جام ملت های آسیا در استرالیا آغاز شده است کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین زکایی است و سه شنبه ها بعد از اخبار شبانگاهی این شبکه پخش می شود. اجرای این برنامه را نیز محمدرضا احمدی و محمد سرمدی بر عهده دارند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار