رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتبار درنظرگرفته شده برای هوشمندسازی مدارس در بودجه‌ی سال 94 ، 25 میلیارد تومان است.

خسرو نظری رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اعتبار لغو شده برای هوشمند سازی مدارس در سال 94 اظهار داشت: اعتبار هوشمند سازی مدارس در سال تحصیلی 95-94 ، 25 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این رقم در مقایسه با اعتبار 40 میلیارد تومانی سال گذشته کاهش چشمگیری یافته است.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کاهش اعتبار و هوشمند سازی مدارس در مقایسه با سال گذشته گفت: اعتبار درنظرگرفته شده برای هوشمندسازی مدارس در بودجه‌ی سال 94 ، 25 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه روند هوشمندسازی مدارس تحت تأثیر اعتبارات است، افزود: امیدواریم وضعیت اعتبارات سال آینده ترمیم شود تا بتوانیم این روند را با شدت بیشتری ادامه دهیم.

نظری در ادامه از هوشمندسازی 40 هزار مدرسه و 80 هزار کلاس درس خبر داد و خاطر نشان کرد: اولیا می‌توانند در صورت تمایل در امر هوشمند سازی مدارس مشارکت داشته باشند اما باید توجه داشت که تحت این عنوان هیچ گونه شهریه‌ای از خانواده‌ها دریافت نمی شود.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۳ دی ۱۳۹۳
اعتبار چیه از من 100هزار تومان گرفتن جهت هوشمند سازی در شهرک ولیعصر خوی دبستان دکتر فتاحی09141600392 محمدنژاد