رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم با بیان اینکه حماسه 9 دی امتحان بزرگی برای سیاستمداران است، گفت:حماسه 9 دی درخشش اراده ملی در دفاع از ولایت، ارزش‌ها، انقلاب و مقاومت در برابر کسانی بود که بدعت بزرگی را در نظام اسلامی ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی رهبر» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن حماسه 9 دی اظهارداشت: 9 دی یکی از روزهای سرنوشت‌ساز تاریخی کشورماست چرا که در این روز مردم مسلمان به صورت خودجوش، با بصیرت و آگاهی به میدان آمدند و توطئه‌های بیگانگان را که با کارگردانی عناصر داخلی هدایت می‌شد؛ خنثی کردند.  

وی ادامه داد: حماسه 9 دی درخشش اراده ملی در دفاع از ولایت، ارزش‌ها، انقلاب و مقابله و مقاومت در برابر کسانی بود که بدعت بزرگی را در نظام اسلامی ایجاد و انتخابات خرداد 88 را محکوم به تقلب کردند، این حماسه امتحان بزرگی برای سیاستمداران است.
 
حجت‌الاسلام رهبر تصریح کرد: در انتخابات خرداد 88 دو تن از کاندیداها به هیچ وجه تسلیم قانون نشدند و با این کار به دشمن میدان دادند و با اردوکشی‌های خیابانی جریانی را راه اندازی کردند که مخالف با مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما بود.   
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان خاطر نشان کرد: جای تأسف است که برخی از خواص در جریان فتنه فریب خوردند و با سکوت خود به گونه‌ای عمل کردند که رفتار آنها از حافظه تاریخی ملت حذف نمی‌شود؛ با وجود اینکه نظام بیشترین گذشت را در برابر سران فتنه به خرج داد و آنها را به دادگاه نسپرد و تنها به حصر خانگی آنها اکتفا کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار