فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: زبده‌ترین پلیس‌های تخصصی برای دستگیری قاتلان ماموران انتظامی حادثه شنبه شب گلپایگان به میدان آمده‌اند و با توجه به سرنخ‌هایی که به دست آمده، زودتر از سایر عملیات‌ها به نتیجه خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "عبدالرضا آقاخانی" ظهر امروز در حاشیه تشییع پیکر شهدای درگیری مسلحانه شنبه شب گلپایگان اظهار داشت: حضور پرشور مردم گلپایگان در تشییع جنازه شهدای نیروی انتظامی یک بار دیگر نشان داد که مردم پشتوانه نیروی انتظامی هستند و با این حضور پرشور و باشکوه پلیس را شرمنده خود کردند.
 
وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار گلپایگان در آیین تشییع پیکر شهدا نشان از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری دارد، افزود: بعد از تشییع شهدای دوران دفاع مقدس این حضور بی‌نظیر بود و تعطیلی بازار و محل کسب مردم و حضور در این آیین نشان‌دهنده این است که مردم پشتیبان نیروی انتظامی و نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی مردم گلپایگان قابل وصف در قلم و کاغذ نیست و امروز به خوبی صحنه‌های ایثارگری و روحیه شهادت‌طلبی را به تصویر کشیدند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهدا ذخایر انقلاب هستند، افزود: حضور همه اقشار مردم گلپایگان امروز بی‌سابقه بود.
 
آقاخانی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس حداکثر توان خود را به کار گرفته است تا اشرار حادثه شنبه گلپایگان را دستگیر کند، گفت: زبده‌ترین پلیس‌های تخصصی به میدان آمده‌اند و با توجه به سرنخ‌هایی که به دست آمده است زودتر از سایر عملیات‌ها به نتیجه خواهیم رسید.
 
وی بیان کرد: در این حادثه تعدادی از جان بر کفان نیروی انتظامی به شهادت رسیده‌اند و مطمئناً خون و نفس شهدا پشتیبان ماموران پلیس خواهد بود و به زودی خبرهای جدیدی به اطلاع مردم خواهد رسید.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۳
اون خدا نشناس های نفهمی که منفی دادن نکنه همون اشرار حرامزاده هسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۳
هیچ قدرتی از عدالت خداوند گریزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۲ ۰۸ دی ۱۳۹۳
این ها که جرات کردند پلیس را بکشند باید شدیدا مورد تعقیب قرا گیرند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۵۱ ۰۸ دی ۱۳۹۳
شهدا هميشه جانشان کمترين هزينه اي بوده که براي مردم داده اند روحشان شاد انشاعلا ه قاتلين زودتر دستگير ودر ملاع عام قصاص بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۸ دی ۱۳۹۳
رگ غیرت و خون هر ایرانی از این جنایت به جوش می آید ان شاالله زودتر دستگیر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۸ دی ۱۳۹۳
تشیع پیکر شهدا واقعا باشکوه بو د .انشاا... شهدا دستمونا بگیرند و این اشرار ب سزای اعمال زشتشون برسند.
آخرین اخبار