43 کيسه زغال چوب جنگلي قاچاق در کوهدشت لرستان توسط پليس اين شهرستان كشف و ضبط شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ فرمانده انتظامي کوهدشت گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر اينكه عده اي افراد سودجو با ترفندهاي مختلف اقدام به قطع غيرمجاز درختان جنگلي نموده و در مكان هاي صعب العبور اقدام به تبديل آنها به زغال چوب مي نمايند ، بررسي موضوع در دستوركار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.


سرهنگ رستمی افزود: ماموران ضمن اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي اداره منابع طبيعي کوهدشت در يك اقدام غافلگيرانه از مكان دپوي زغال چوب 18 کيسه و از يک دستگاه خودرو وانت نيز 25 کيسه ذغال چوب کشف و در اين رابطه دو متهم را دستگير كردند.


 وی از انتقال زغال هاي چوب كشف شده به اداره منابع طبيعي کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.


انتهای پیام/ش


 

برچسب ها: ذغال ، کشف ، قاچاق ، کوهدشت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۳
مسخره هست. به یگانگی خداوند قسم در منطقه ما( استان ک و ب - بخش لوداب) شاید نزدیک به هزار کیسه و بیشتر هم زغال درختان بلوط به فروش رفته است و منابع طبیعی هم کاملا باخبر هست. این قضیه در فقط روستای ما که خودم میبینم حداقل ۲۰ نفر ۲۰ کیسه در روز زغال میگیرند. وقتی یه دیپلم انسانی و فنی حرفه ای بشن مسئول منابع طبیعی، از این بیشتر هم نباید انتظار داشت
کجای کاری داداش
یقه مسئولان را باید رو پل صراط گرفت....