صلاح الزواوی تاکید کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین باعث انفجار موج خشم عربی و اسلامی علیه این رژیم خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، صلاح الزواوی در مصاحبه با این شبکه در واکنش به اتهامات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به خود افزود: جهاد فلسطین فقط پس از نابودی ذهنیت مجرمانه اسرائیل متوقف خواهد شد. اسرائیل به فلسطینی ها اجازه نخواهد داد کشور تشکیل دهند. این رژیم درباره بیشتر کشورهای عربی طمع ورزی هایی دارد. 
الزواوی گفت: من به بنیامین نتانیاهو و همه کسانی که چنین ذهنیتی دارند می گویم شما گورهایتان را با دستان خود حفر می کنید. آنها خشم جهان عرب و اسلام را بر می انگیزید و اگر آنها ذهنیت جنایتکارانه خود را علیه ملت فلسطین تغییر ندهند با صد جنبش حماس روبرو خواهند شد. 
وی درباره حمایت ایران از مقاومت در نوار غزه و تلاش برای حمایت از مقاومت در کرانه باختری خاطر نشان کرد: ما از موضع گیری های (آیت الله) خامنه ای در برابر مسئله فلسطین تقدیر می کنیم. ما نباید مسئله اساسی را فراموش کنیم که مشروعیت جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دو پایه اصلی اسلام و فلسطین است. من نه از ایران و نه از هیچ جای دیگری دستور نمی گیریم. من یک مبارز فلسطینی هستم که در شکل گیری انقلاب فلسطین نقش داشتم. من نیازی ندارم که از کسی دستور بگیرم. من مانند سران فلسطینی از تشکیل کشور فلسطین دستکم در بخشی از سرزمین فلسطین حمایت می کنم. هر چند که تردید دارم این دشمن اجازه بدهد ما کشور تشکیل دهیم. هر کسی که اقدامات و سیاست های دشمن را زیر نظر داشته باشد درک می کند که نه تنها به دنبال ایجاد کشور بزرگ از رودخانه نیل تا فرات است، بلکه می خواهد این کشور شامل اردن، سوریه، لبنان و بخشی از کشورهای مصر، عراق، عربستان سعودی و ایران باشد. 
سفیر فلسطین گفت: نتانیاهو نباید نگران تجهیز کرانه باختری به سلاح باشد، بلکه نگرانی اصلی آن باید این مسئله باشد که اقداماتش باعث انفجار در اوضاع جهان عرب و اسلام علیه این رژیم خواهد شد. نه کرانه باختری و نه نوار غزه از ایران دستور نمی گیرند. ما دهها سال است که در جهاد علیه اشغالگران شرکت داریم و نسل های بعدی فلسطین هم این مسیر را ادامه خواهند داد تا عدالت در سرزمین فلسطین با تشکیل مستقل و آزاد فلسطین با حق حاکمیت کامل به پایتختی قدس محقق شود و این رژیم غاصب از بین برود. 
صلاح الزواوی افزود: رژیم اشغالگر میلیون ها مزدور را از سراسر جهان به فلسطین وارد کرده است. ما کینه توزی علیه یهودیان نداریم، بلکه کینه ما نسبت به این رویکرد استعماری علیه ملت فلسطین است. مردم نوار غزه در چادر زندگی می کنند و منتظر بازسازی این منطقه هستند. پرونده جنایت های اسرائیل بسیار سنگین است. نتانیاهو در انتخابات آینده نخواهد توانست پیروز شود. آنها می خواهند ملت فلسطین را از سرزمین فلسطین از جمله از کرانه باختری بیرون کنند. سیصد شهرک در بیت المقدس و کرانه باختری احداث شده است و شهرک سازی های این رژیم ادامه دارد. اقدامات اسرائیل خطری برای همه یهودیان در جهان است. 


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار