نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ۹ دی گفت: مهم‌ترین پیام ۹ دی بصیرت بود، چون کسانی که در فتنه ۸۸ ضربات محکمی به نظام زدند، از این رو ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را در معرض نمایش قرار دادند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حدادعادل در همایش "پتک جمهوریت بر سر اشرافیت" در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین پیام ۹ دی چه بود، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام ۹ دی بصیرت بود، چون فتنه گران در فتنه ۸۸ ضربات محکمی به نظام زدند، از این رو ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را در معرض نمایش قرار دادند.  
 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت حفظ ۹ دی اظهار داشت: خطر به هیچ وجه از بین نرفته است و دشمن در کمین و مترصد ادامه افکار پلید خود می‌باشد.  
 
وی در خصوص اظهارات اخیر موسوی از حصر مبنی بر اینکه اعلام کرده بود آماده محاکمه است، اظهار داشت: حماسه ۹ دی به خوبی جواب این افراد را داد و آن‌ها خودشان می‌دانند که جواب را از مردم دریافت کردند.  
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که نقش نظام سلطه در فتنه ۸۸ چه بود، اظهار داشت: آن‌ها ذوق زده شده بودند و فکر می‌کردند شرایطی رخ داده است که دشمن را به اهدافش نزدیک می‌کند، اما ضربه اول به آن‌ها را خطبه مقام معظم رهبری و ضربه دوم را حماسه غرورآفرین ۹ دی وارد کرد. 

حدادعادل در خصوص نقش سپاه در کشور اظهار داشت: سپاه پاسداران یک واقعیت اسلامی و انقلابی است که تاثیر خود را در ۳۵ سال اخیر به همگان ثابت کرده است و امروز می‌بینیم در مقابل داعش در عراق و سوریه حمایت، راهنمایی و تجارب سپاه در اختیار این مردم قرار داده شده است.  
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص نقش سردار سلیمانی در امنیت منطقه اظهار داشت: سردار سلیمانی نماد اراده ملت‌های مسلمان در بیداری اسلامی مردم منطقه در صحنه رزم است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار