مسعود عسگری، ایدهپرداز ویترین در گفتگو با
خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران با اشاره به خصوصیات برنامه ویترین گفت: هر مغازهداری که بخواهد مشخصات مغازه خود اعم از باز و بسته بودن آن را در برنامه ویترین وارد میکند و کاربر از طریق این برنامه از باز و بسته بودن مغازه وی مطلع میشود.
وی افزود: همچنین در برنامه ویترین مغازهدار اجناس مغازه خود را در معرض نمایش قرار میدهد حتی قابلیت چت کوتاه با مشتری از طریق این نرمافزار برای فروشنده وجود دارد.
ایدهپرداز از طرح ویترین با اشاره به مزیت این طرح نسبت به فروشگاههای اینترنتی اظهار داشت: تفاوت اصلی برنامه ویترین نسبت به فروشگاههای اینترنتی دیگر این است که این سیستم مرکزیت دارد و کاربر از طریق این برنامه از محصول مغازه و فروشگاههای محدوده فعالیت مغازهدار مطلع میشود، همچنین مغازهدار با ارسال یک پیام کوتاه به سیستم برنامه ویترین میتواند اطلاعات مغازه خود را به روزرسانی کند.
عسگری ادامه داد: همچنین مغازهدار با عکس گرفتن از اجناس مغازه خود از طریق برنامه ویترین اجناس خود را در معرض دید کاربران این برنامه قرار میدهند.
انتهای پیام/