"حیدر العبادی"؛ نخست‌وزیر عراق در دیدار با وزیرخارجه کویت تاکید کرد که تقویت همکاری‌ها با کشورهای منطقه براساس منافع مشترک پشتوانه‌ای قوی برای همگان به شمار می‌رود و خطر تروریسم را از آن دور می‌سازد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "سومریه نیوز"؛ حیدر العبادی، نخست وزیر عراق  امروز یکشنبه در دیدار با وزیر خارجه کویت صباح خالد الحمد الصیاح خواستار تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور شد و تاکید کرد که تقویت همکاری ها با کشورهای منطقه بر اساس منافع مشترک پشتوانه‌ای قوی برای همگان به شمار می‌رود و خطر تروریسم را از آن دور میسازد.

دفتر نخست وزیری عراق با انتشار بیانیه‌ای گفت: نخست وزیر حیدر‌العبادی امروز از وزیرخارجه کویت خالد الصباح استقبال کرد.

این بیانیه می‌افزاید: در این دیدار راه‌های تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور در زمینه‌های مختلف و تلاش جهت مبارزه با تروریسم مورد بررسی قرار گرفت.

طبق این بیانیه العبادی اشاره کرده است  که تقویت همکاری ها با کشورهای منطقه براساس منافع مشترک پشتوانه قوی ای برای همگان به شمار می رود و خطر تروریسم را از آن دور می سازد.

خالد الصباح نیز به نوبه خود توجه حیدر العبادی به گسترش روابط عراق با کشورهای همسایه طی مدتی کوتاه از دوره حکومت خود را ستود و اشاره کرد این گونه اقدامات نوید بخش آن است که تمامی امور در مسیر صحیح خود دنبال می‌شود.

الصباح در ادامه گفت: عراق در زمینه ثبات منطقه کشوری محوری به شمار می رود و ما صادقانه خواستار هماهنگی و همکاری مشترک جهت عبور از تمامی بحران‌ها هستیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار