2 سارق حرفه‌ای پایتخت که با یک دستگاه خودروی پراید در حال دور دور کردن و خوشگذرانی در خیابان بودند در خلال یک تعقیب و گریز پلیسی و با شلیک دو تیر متوقف و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 12و 50 دقیقه سوم دی ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 144جوادیه تهرانپارس حین گشت زنی در خیابان  139 تهرانپارس به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید سورمه ای رنگ که در حال دور دور کردن در خیابان بود، مظنون شده و در صدد توقف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن برمی آیند.

متهمان با دیدن عوامل گشت متواری می شوند که در خلال تعقیب و گریز پلیسی و با شلیک دو تیر خودرو  متوقف و راننده که "آرمان" نام داشت و از سارقان سابقه دار شرق پایتخت بود دستگیر می شود.

در ادامه تحقیقات پلیسی جهت دستگیری سرنشین متواری آغاز می شود که مشخص می‌گردد سرنشین خودرو که "داریوش" نام داشت به داخل قهوه خانه‌ای در همان حوالی متواری شده که وی نیز دستگیر و به اتفاق "آرمان" به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری رییس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار