معاون مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در امور مسافربری از کاهش قیمت بلیت قطار هشتگرد – تهران به 1000 تومان به منظور تشویق بیشتر شهروندان به استفاده از قطار و کاهش حوادث جاده‌ای خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید محمد راشدی در آیین آغاز مسافرگیری از ایستگاه راه آهن هشتگرد با اشاره به ترافیک روزانه آزادراه قزوین - تهران گفت: راه اندازی این خط و جابجایی مسافران از طریق این خط ریلی تاثیر به سزایی در کاهش ترافیک اتوبان پرتردد قزوین_ کرج- تهران خواهد داشت.

وی افزود: در مرحله نخست، روزانه سه سرویس این قطار در مسیر هشتگرد- تهران به صورت رفت و برگشت، صبح و بعد از ظهر به مردم این شهرستان سرویس خواهد داد.

راشدی تصریح کرد: برای تشویق بیشتر شهروندان به استفاده از قطار و خطوط ریلی و برای کاهش حوادث جاده‌ای، هزینه بلیط این قطار را‌‌ همان هزینه تهران- کرج پیش بینی کرده‌ایم که مبلغ هزار تومان است و برای هشتگرد و کرج افزایشی در نظر نگرفته‌ایم که امیدواریم با استمرار حمایت مسئولان محلی که تاکنون از این طرح داشته‌اند، شهروندان نیز از این خط استقبال کنند.

مشاور مدیرعامل راه آهن در امور مسافربری اظهار امیدواری کرد در آینده تعداد این قطار‌ها را افزایش دهیم.

وی همچنین زمان طی این مسیر از کرج را حدود ۴۵ دقیقه و از هشتگرد به تهران را یک ساعت تخمین زد و استقرار ایستگاه هشتگرد- تهران از مهم‌ترین خدمات سال جاری بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هزینه ، سفر ، ریلی ، تهران ، هشتگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار