اخراج شدن مرد کارمند بانک از کارش پای او را به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان پس از ارائه درخواست طلاق خود به قاضی دادگاه خانواده گفت: شوهرم از کارش اخراج شده و من می‌ترسم که زندگی ما تحت تاثیر این بیکاری قرار بگیرد و همه چیزمان را از دست بدهیم. برای همین می‌خواهم از او جدا شوم.

زن جوان ادامه داد: ما ۳ سال است که با هم زندگی می‌کنیم. شوهرم کارمند یک شرکت بود و چند سالی می‌شد که در این بانک کار می‌کرد. وضع مالی خوبی هم داشت و ما از‌‌ همان روز اول زندگیمان با مشکل مالی زیادی روبرو نبودیم. در این مدت هم زندگی بدی نداشتیم و چون از لحاظ مالی مشکلی نداشتیم هیچ وقت اختلاف زیادی بین ما نبود. تا اینکه چند روز پیش یک روز شوهرم ناراحت و افسرده به خانه آمد. وقتی علتش را پرسیدم به من گفت بعد از چند سال کار کردن در آن شرکت رئیسم مرا از آنجا اخراج کرد.

وی در ادامه گفت: شوهرم با رئیسش دعوا کرده بود و به خاطر توهینی که به او کرده بود از محل کارش اخراج شده بود. هرچه به شوهرم گفتم برود و از رئیسش معذرت خواهی کند تا مشکل حل شود و به سر کارش برگردد فایده‌ای نداشت. او به خاطر غرورش به آنجا نرفت و برای همیشه از شرکت اخراج شد و حتی رئیسش به جای او یک نیروی دیگر آورد. وقتی این موضوع را دیدم با خودم گفتم بیکار شدن شوهرم می‌تواند عواقب خیلی بدی برای زندگیمان داشته باشد. حالا که از کارش اخراج شده و می‌دانم که دیگر نمی‌تواند کاری به خوبی کار قبلی‌اش داشته باشد از ادامه زندگی با او می‌ترسم. برای همین تصمیم خودم را گرفتم تا به دادگاه بیایم و از شوهرم جدا شوم.

بعد از حرفهای این زن قاضی دلایل او را برای طلاق کافی ندانست و حکمی صادر نکرد و این زن را راضی کرد تا از طلاق منصرف شود.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار